Go´gutten Joner – Bedreviter og skuespiller blir kjendispolitiker.

Sååå…

Jeg har en dritt liste, eller «shit list» som de kaller det på tysk. På den står det hvem jeg ikke kan fordra av enkelt personer og grupper. Ofte når det står grupper er de personifisert. Som f.eks Human-etisk forbunds forakt er personifisert i Jens Brun. Det finnes mange begredelige bedrevitere i Human-etisk forbund. Men det er Jens Brun som er på listen.

Så idag skal jeg sette opp en ny på denne dritt listen. Hans navn er Kristoffer Joner. Go´gutten Kristoffer Joner.

gogutt.jpgMen du lurer kanskje på «Hei, AndyAce83. Havnet ikke Go´gutten Joner på listen da han laget moro og sprell rundt Listhaug?» Du vet, når han  gikk i strupen på Sylvi Listhaug og sa «Ganske kvalmende».

e04e89f3e7779d63526bff12749d83f2

Skal litt mer enn sosialist politikk under konservativ fane servert med fårete smil for å havne på denne listen. Du må simpelthen IKKE forstå hva du holder på med over lengre tid. Bent Høie har gjort seg fortjen til å komme på denne listen som den fjollete tufsen han er.

Nei, nei. Noe tullball og idioti må man tåle uten at man legger folk på hatliste. Det er mange teite folk i dette landet og man kan ikke plassere folk på den listen for alt av lavmål og fjas. Bent Høie kom ikke på den listen her alene for at han mente at kjønnsidentitetsforstyrrelse skulle behandles med kjønnsskifte. Ei heller hans sosialistiske barnehage politikk ved å fjerne logoer på tobakken. Det kreves en oppsamling av tullball over tid.

Det samme gjelder Go´Gutten Joner. Jeg likte han ikke som skuespiller. Har vel strengt tatt ikke sett en film han har vært med i. Har kort sagt aldri likt tryne på´n. Så begynner han med Stunt fra Stig´s Stunteri. Men siste dråpen ble når han som kjendis skal plutselig drive nasjonal politikk. DA måtte han på listen. Da fikk jeg go´gutt overload.

Men la oss se hva denne go´gutten av god bedreviten skole har å si. Dagblæh skriver: «Landsmøtejomfru Kristoffer Joner maner til religionsopprør: – Den K-en må vekk, er dere heilt sinnssyke!» Veldig bra Joner. Kalle folk sinnsyke. Kraft i alle ord. Kjenner jeg har lyst til å klappe´ten.

Er dere helt sinnsyke fordi dere vil beholde Norsk kultur som binne middel? Å ha respekt for Kristendommen som den dominerende kulturelle tradisjon vi har? Vettu´kke at han kommer fra STAVANGER hvor olje blir pumpet opp? Vet du ikke at han har spilt i filmer? Ja, han har peil.

Men bortsett fra å merke folk som er uenig med han som mentalt forstyrret, hva annet bringer han til bordet av argumenter for å fjerne kristendom som en særstilling i religions faget? La oss se:

« Den K-en må vekk, er dere heilt sinnssyke! Det er 2017! KrF behøver ikke prakke troen sin på andre. Hadde jeg sagt dette for 200 år siden, hadde jeg vel blitt brent»

Jaha.

Jaha.

Jaha.

Hmm…

Ok.

Så de som er uenig med han er gale fordi vi lever i året vi lever i (klassisk argument) og kristendomen er slem fordi blablabla?

Ok.

Med andre ord klar «fritenknings» syre av oppgulp typen vi hører dag inn og dag ut. Ikke noe nytt fra han nei. Ikke hvis ikke manusforfatter skriver det ned. Tjøss mæ i stjerten.  Da gir jeg meg for denne gang. Ikke noe mer å si. Hvis ikke han bruker lengre tid på sine argumenter, hvorfor skal jeg bruke noe på mine?

La oss bare håpe at AP gjør et historisk dårlig valg i år. Jeg skal personlig spre mitt politiske syn til alle jeg kjenner. Folk som normalt har stemt AP skal nå stemme SP. Men jeg lurer på om jeg skal prøve å få dem litt mer til høyre. Men ikke til Høyre og Høie. Nei, nei. Høyre må ut med AP. Trenger ikke mer innavl politikk i Norge nå. Vi er jo, som Go´Gutten sier, i 2017. Innavl er tabu og burde dømmes. SP vil trolig samarbeide med AP. Men det er bedre å stemme SP enn AP. Det er iallefall sikkert.

Øvelsesoppgave:

Forklar meg hvorfor året vi lever i er et argument for noe som helst?

About AndyAce83

Norwegian. That is all.

Posted on april 22, 2017, in ???. Bookmark the permalink. Legg igjen en kommentar.

Så hva tenker du om dette?

