For fort for Frogners finfolk – Islamsk Råds Niqab skaper harnisk i eliten.

Sååå….

Mangfold og multikultur er flott. DA var det sagt.

Idag fikk fintfolk på frogner kaffen i halsen. De er i harnisk, som journalister ville kalt det. Kanskje de raser litt også? Men ikke det hvite raseriet til VG. Ikke fullt så ille. Bare litt sipping. Bittelittesippe.

Den 32 år gamle nikab-brukeren Leyla Hasic er ansatt for å drive kommunikasjonsarbeid for Islamsk Råd Norge, melder Oslo avisene. Mangfoldet har blitt mangfoldig. Litt «in your face» eller litt «hide your face».

Harnisken kommer fra både høyre og venstre. «Æsæl Manouchehri er daglig leder for organisasjonen LIM, som står for likestilling, integrering og mangfold. Hun er blant mange som reagerer på ansettelsen av Hasic.», skriver dagblæh.

«Skribent og tidligere SU-leder Andreas Halse mener ansettelsen er veldig uklok.» kan også leses i samme avis.

Hva sier aftendassen? (OPS! Brukt opp mine 6 gratis artikler… Inkognito vindu… DER! Hacker er jeg!)

«Ytterst uklokt, sier kulturministeren» Takk, Linda Hofstad Helleland for de tungt veiende ord.

La meg nå få ri litt på min høye hest. Hva er dette for noe trangsynt nisselue holdninger fra frogner folk? Hun må da få lov å gå i gardin og dekke seg til så mye hun vill. Dette er DET DERE VIL HA! Det eneste dere sier er at dette er «ytterst uklokt» av DERE og slippe inn folk som kun ønsker dette og mere til!

Nei, enten lar vi de holde på som de vill, eller så slipper vi ikke flere inn og drive dette tullballet. Nå er jeg lei av at det går så sakte. Nå vil jeg enten ha hard tone eller sharia snart. Denne ventingen driver meg til vanvidd.

Lei av å spille russisk rullet med islam. Ennå har ikke kula gått ut av løpet, men så mange ganger jeg har trekket av nå så ønsker jeg nesten at det skjer snart.

Øvelsesoppgave:
Hvor skal grensen gå for Islam? Jeg foreslår den Norske grensen. Fortell hvorfor jeg var ufattelig festlig nå.

About AndyAce83

Norwegian. That is all.

Posted on mars 28, 2017, in ???. Bookmark the permalink. Legg igjen en kommentar.

Så hva tenker du om dette?

