Milo Yiannopoulos, pedofili og den homofile subkulturen.

Jeg ser at Dagblæh og VG har bestemt seg for å skrive litt om den «konservative» Milo Yiannopoulos i sine aviser. Seff er det om hans fall. «Milo Yiannopoulos går av som Breitbart-redaktør etter skandaleopptak» skriver Dagblæh og «Yiannopoulos slutter i Breitbart etter pedofili-kommentar» i VG.

Jeg skrev mitt svar på min engelske blogg —->  Milo Yiannopoulos, pedophilia and gay culture. Jeg gidder ikke å oversette den til Norsk. Men da vet du det.

Øvelsesoppgave;

Engelsk tekst forståelse. Les mitt innlegg om Milo Yianaksjdfghsjhg på min engelske blog.

About AndyAce83

Norwegian. That is all.

Posted on februar 22, 2017, in ???. Bookmark the permalink. Legg igjen en kommentar.

Så hva tenker du om dette?

