Frelsesarmeen og homofili

Sååå…

Jul snart igjen og da skal frelsesarmeen ut med sin bjelle og tiggebolle og da må bedrevitere gi sin bedreviten igjen. For Frelsesarmeen er en kristen organisasjon som fortsatt tror på kristne regler. Ikke som «folkekirken» som mener at Arbeiderpartiet er nye Jesus.

Så frelsesarmeen tror at homofili er en synd og da må snille mennesker fortelle dem at de tar feil fordi de er slemme. Frelsesarmeen må akseptere homofilt samliv, skriver soldat i Frelsesarmeen i NRK Ytring.

Under kommer «fritenkere» med sine små prekner. En fritenker preker:

«Ingen ting er mer blasfemisk mot naturlighet enn religioner og trossamfunn.

Ingen bevegelser kan være mer trakkasserende, kuende og maktovergripende enn religioner, ikke bare på menneskene som står utenfor, men også de som har latt seg forføre.

Mvh.Oddvar Mørk»

En annen:

«Mens verden herjes av fattigdom, krig og annen djevelskap, stirrer Kirken og religiøse «hjelpeorganisasjoner», seg blinde på menneskers underliv. Er det Guds sendemenn, eller homofile, som trenger helbredelse?»

En tredje:

«Akkurat som norske imamer mottar prekener på mail fra Iran eller Saudi-Arabia, mottar Frelsesarmeen direktiver for god kristelig anstendighet fra sentralt hold. Velkommen til Norge 2016.»

En fjerde, en femte, en kjetter osv osv osv.

Så da står den dumme og undrer: Hvorfor er frelsesarmeen så slemme? De gir nok ikke verken suppe eller toleranse for venner av Sodom. Fy, så slemme. Buh! Stakkars homofile som bare vil ha varm suppe og toleranse.

Men den litt mer nysgjerrige, som ikke spiser opp alt av bedreviten fra media, vil kanskje ta et lite nettsøk? Og da finner man fort ut Frelsesarmeens standpunkt når det gjelder homofili.

Frelsesarmeen mener:

«Frelsesarmeen oppfatter ekteskapet som en hellig pakt mellom én mann og én kvinne i et livslangt, trofast og kjærlighetsfullt forhold. Denne oppfatningen er basert på Frelsesarmeens bibelforståelse, en forståelse som deles med mange andre kirkesamfunn.»

Buh! Slemme mennesker! Nekter varm suppe til homofile.

De skriver mer hat.

«Frelsesarmeens internasjonale misjonserklæring avslutter med ordene: «Oppgaven er å forkynne Jesu Kristi evangelium, og i hans navn møte menneskelige behov uten diskriminering». Det betyr at ingen som trenger hjelp og støtte, skal oppsøke Frelsesarmeen forgjeves, uansett etnisk identitet, politisk overbevisning, religion eller seksuell legning.«

Er det mulig? Slemme mennesker! Buh. De er ikke med i homoparaden! De bare hjelper homofile, men nekter å gi stående applaus! Buh! Buh! BUUUUUUUH!

Og slik går dagene. De med slemme meninger må stilnes! Ikke støtt dem i år! De gir ikke stående applaus!

Øvelsesoppgave:

Ikke gi noe penger til Frelsesarmeen i år. Gi bare penger til Humanetisk forbund. De vil nok gi varm suppe til homofile i nød. Hahahahahahahoooooohahahahahahahihihehehahah, ohhh… Godt å kunne le.

About AndyAce83

Norwegian. That is all.

Posted on november 26, 2016, in ??? and tagged , , , . Bookmark the permalink. 12 kommentarer.

  1. Aids er jo gratis.

    • Å få det er gratis, men ikke å ivareta det. Bare spør Martin Shkreli.

    • «No chill, no thrill»?

      Forresten, det er nesten så jeg selv ville startet en blogg utelukkende for å trolle det nedsløvede norske folk.

      Kunne du skrevet en artikkel om Norges styggeste sted?

      Odda må være vinneren.

      Et inn for jævlig stygt sted som ikke engang kommunisten Stalin hadde drømt om at hans ideologi skulle føde.

      Odda er så stygt at dens folkesjel innerst inne drømmer om at fjellet ofrer en stein som faller ned i fjorden og skyller hele dritten bort.

      Den årlige flommen, som de innavlede kommunistene der en gang spurte AP om midler til å stagge, gjør dessverre ikke ende på dette forferdelig triste stedet.

      En god nummer to er antagelig Kirkenes. Men det vil jeg ikke uttale meg om.

      Men jeg er sikker på at et par sånne artikler ville fått en del opp av tornerose-søvnen 🙂

      • Du skriver:
        «Forresten, det er nesten så jeg selv ville startet en blogg utelukkende for å trolle det nedsløvede norske folk.»

        Å skaffe seg en wordpress konto er ikke så vanskelig, så hvorfor ikke starte en 😉 Av en eller annen grunn, når det kommer til både tanke og «hatprat» kontroll så hører jeg aldri noe om WordPress. Facebook, twitter, disqus og google jobber aktivt for å hindre frie ytringer, men wordpress har vett til å holde kjeft. Respekt til dem!

        Du skriver:
        «Kunne du skrevet en artikkel om Norges styggeste sted?»

        Jeg har aldri vært i Odda så jeg kan ikke skrive hatkvad om et sted jeg ikke vet noe om. Jeg har vært i Oslo, jeg vet hvor jævlig det er der. Jeg har vært i Otta og følt sterk forakt, men jeg har aldri hørt engang om Odda. Måtte slå det opp på wikipedia.

        Hvis jeg skulle erklære Norges styggeste ville jeg nok valgt Oslo, så Otta, så Moss. Iallefall på stående fot. Moss var ikke så stygt, men jeg husker jeg drakk vann fra springen der og ble sjuk også leste jeg at Moss hadde høyest dødelighet i Norge. Så kommer jo Ari derifra. Så noe er galt.

      • Oslo er stygt. For all del.

        Jeg har reist en del rundt i vårt land.

        Ingenting kan måle seg mot Odda`s styggedom.

        Husk at selv Oslo har jo gamle Oslo som målt mot Odda er et paradis.

        Jeg er ikke fra Odda men var der et par ganger og det var mer enn nok.

        Oslo er definitivt inne på topp 10 av Norges styggeste byer/steder.

        Men jeg tviler på at det når opp til topp 5.

        Moss er nok en god nummer 4 på denne lista.

        Slått av Lillestrøm, Kirkenes og Odda.

        En grei nummer 5 er nok Tromsø.

        Ganske trist sted dette også.

        Etter det kan vi tenke på steder som Drammen, Røyken, Drøbak.

        Sovjetismen har skapt noen utrolig stygge steder i Norge.

      • Hva er det som er så ille med Odda da? Hva er det sovjetismen har gjort med stedet? Er det mangfoldig? Er det mye funkis bygg? (https://en.wikipedia.org/wiki/Functionalism_(architecture)) Er det raddis tagging på vegger betalt av kommunen? Fartsdumper, radarer og 30 km på alle veier? Alkoholikere som snakker om fortiden på alle busslommer? Får prøve å unngå det stedet der da 😉

        For meg er Oslo, Otta og Drammen de stedene jeg kan unngå så ofte som mye. Det lille jeg har vært i Lillestrøm har jeg ikke fått så negativt syn. Men jeg har for det meste bare vært på stasjonen.

        Moss er stygg. De har fjernet Mosse lukta, men ellers er det bare merkelig sted. Et stort kjøpesenter er vel hva hele byen har å tilby.

      • Googler du «Odda Norways ugliest town» får du mange treff.

        Tydelig at internasjonalt er dette også et normalt syn.

        Det jeg snakket om her var infrastrukturen, ikke hva slags søppelfolk

        sovjetismen har fylt opp sine stalinblokker med.

        På papiret er nok Odda enda ganske hvitt. Hvite niggere kaller jeg dem.

        De fleste i Norge er jo det.

        Innvandringen er kun en refleksjon på vårt moralske forfall.

      • Jeg googlet… Jeg kommer ikke til å dra ditt iallefall 😉

        Du skriver:
        «Det jeg snakket om her var infrastrukturen, ikke hva slags søppelfolk sovjetismen har fylt opp sine stalinblokker med.»

        Hehe. «Stalinblokker». Ja, fy fader… Det er støgge hus!

        Du skriver:
        «På papiret er nok Odda enda ganske hvitt. Hvite niggere kaller jeg dem. De fleste i Norge er jo det. Innvandringen er kun en refleksjon på vårt moralske forfall.»

        Du har nok et lite poeng her. En tanke slo meg igår mens jeg diskuterte med noen venstreforvridde bedrevitere om hva de kaller «voldtekts kultur» (rape culture). Jeg mener jo at vi i vesten IKKE har noe «voldtektskultur». At det er noe feministisk svada. Men så tenkte jeg at hva hvis vi bare kalte det «pervo-kultur»?

        Ta Voldum-tekten. Hun ble nok ikke voldtatt, men utnyttet. Hun lot seg utnytte på grunn av det moralske forfallet. Hun tror det er normalt å oppføre seg slik, og når hun så føler seg skitten dagen der på så antar hun at hun er voldtatt.

        Denne moralske perverse kulturen leder til selvhat. Et selvhat som igjen leder til xenofili. Tapt uskyld kan vinnes tilbake ved å f.eks konvertere til Islam og ta på seg hiiijabb. Plutselig blir man nonne.

        Så ja, er nok noe der 😉

  2. Boikotter de samme «gutenmenschen» muslimske hjelpeorganiasjoner også? Nepp, det er vel heller snakk om politisk korrekt hat mot kristendommen med homokamp som skalkeskjul. De samme «gutenmenschen» som boikotter Frelsesarmeen fordi de ikke driver homokamp er de samme som stemte frem en islamistiske hoimohater som «årets Osloborger».

Så hva tenker du om dette?

