Alt er Deilig i High-Definition – Selvpublisering

Såååå…

For noen år siden skrev jeg en novelle samling jeg kalte Alt er Deilig i High-Definition. Jeg prøvde å få den publisert. Det ble den ikke. Så jeg publiserer den her istedet. Den har alle AndyAce83 merkevarene som mye skrivefeil og forrakt for Oslo.

Jeg husker ikke helt når jeg var ferdig men det var før terroren i Oslo og Utøya. Er det relevant? Kanskje.

Hvis jeg skulle publisert den nå, ville jeg kanskje kalt den; Alt er Deilig i 4K. Men trolig ikke.

adhd

Da kan du lese, eller la være å lese, hele novelle samlingen. Men IKKE klag. Den var gratis.

Øvelsesoppgave:
Les boken og skriv en avhandling om boken med foredrags notater.

About AndyAce83

Norwegian. That is all.

Posted on november 20, 2016, in ??? and tagged , , , , , , , . Bookmark the permalink. Legg igjen en kommentar.

Så hva tenker du om dette?

