Mannegruppa Ottar vs. Knulledukka.

Såååå…

Jeg må starte med å si unnskyld. Beklager til mine lesere som igjen må lese om Sophie Elise Isachsen. Det er ikke mitt ønske å skrive et ord mer om henne, men hun tramper med sine elefantføtter i sensetive ting igjen og hun har nok engang blitt et verktøy mot ytringsfrihet.

Har du noen gang tenkt: «Alle tenker det, men få sier det»? At det finnes ting vi alle egentlig er enig om, men av høflighets grunn lar vi være å si det?

De fleste av oss har jo ingen ønsker om å såre folk, være det den ene eller andre. Som med faren til sørlandsporten. Hva het han igjen? Vi alle viste vell at han var en alkoholisert byorginal, men vi lot han tralle rundt som den idioten han var fordi noe annet ville vært å krenke.

Samme med Europaleder Torbjørn. Vi vet han gikk i spesialklassen. Han tok nok det meste litt tregere enn de andre. Er nok ikke den skarpeste kniven i skuffen. Men vi lar han dulle og dalle fordi vi vil ikke at han skal føle seg utviklingshemmet selv om han nok er. Han har forårsaket mye skade på grunn av dette, men noen ganger ser vi igjennom dette fordi vi vil ikke være slemme.

Sånn ville jeg tro vi så på Sophie Elise Isachsen også. At vi alle visste at hun var et dumt ludder med pappakomplekser av noe slag. Tydelig mye galt der. Ingen har så mye kosmetisk kirurgi i så ung alder uten å ha alvorlige selvtillitsproblemer. Så vi duller med henne. Lar henne «snakke ut» og føle seg viktig. På samme måte som vi ikke kjefter på en ansatt i en vernet bedrift hvis han eller hun skulle gjøre noe feil. De gjør sitt beste. Så lar vi det ligge.

Men jeg er ikke så sikker lenger. Sophie Elise Isachsen har sagt noe igjen om Mannegruppen Ottar og Norge støtter henne. Og jeg frykter det ikke er «Stå på jenta mi. Du kan gjøre alt du» som man sier til noen på instutisjon som har lært å kle på seg selv med veiledning.

Jeg var nemlig på bloggen hennes og leste følgende kommentar.

cuahicywyaefj2s

Makan. Makan. Makan.

Hun er «unik»? Beundrer pågangsmot og personlighet?

Det er så fjernt ifra min virklighet som det går ann å komme. Jeg leser det med mistro og perpleksitet.

Hva gjør den jenta unik? At hun har fått kosmetisk kirugi? At hun har noen tattiser på titten? Hva gjør denne jenta unik? Hva slags pågangsmot har hun? Hva har hun faktisk gjort? Har hun fullført vidregående? Jeg tviler. Har hun gjort noe verdt å nevne? Ikke som jeg kan huske. Og hennes personlighet? Har hun noen? Ansiktet og øynene er så døde at jeg klarer ikke å skimte noe mennesklig i henne. Har vel strengt tatt aldri hørt henne prate. Tror hun er Nord Norsk da. Så mye har jeg hørt henne snakke.

Men nok hets av henne for en stund. La oss heller tenke noen tanker om ting rund henne, Mannegruppen Ottar og det var visst to tøs til.

La meg starte med et spørsmål: Tror du AndyAce83 er medlem av Mannegruppen Ottar?

—-Tenke pause til deg—-

Svaret er: Nei.

Nei, jeg er ikke medlem av den gruppen. For å være ærlig oppfatter jeg gruppa til å være litt harry. Litt Frepper og «Mokkamenn» harry. Rølp om du vill. Ikke min humor. Men fordi jeg ikke finner gruppens humor morsom, betyr ikke at jeg er i harnisk over at noen synes det var moro. Mange av «skandale» vitsene har jeg hørt før. Døde baby vitser hørte jeg mange av på ungdomskolen. Og jeg lo av det da, fordi det er det en fjortis gjør.

Men nok om det. La oss se nærmere på skandalen.

Et surt kvinnfolk ville bli kjent og gikk i VG. Saken lød «Ingrid (20) grovt hetset på manne-gruppe».Ingrid Jackson ba sine mannlige venner melde seg ut av en Facebook-gruppe og som straff oppfordrer flere medlemmer til å begå krenkende seksuelle handlinger mot henne – og en 13 år gammel støttespiller.

Snork.

«Ingrid Jackson ser ut som ei som har blitt voldtatt minst to ganger.», «Tragisk dame, men fitte er fitte, så etter et par pils så ryker nok dessverre hun også…», «Grisesminka knulledokke! Skulle vært straffepult en måned med slapp øl-tiss.»

Oh, Herre Gud. Så harry. Kanskje bortsett fra den første kommentaren. Den var litt morsom. Det ser ut som om hun har blitt voldtatt to ganger. Enig i den. Hun ser så missnøyd ut vettu. Lest en bok eller tre om hvor forfærdlig hun har det og nå klarer hun ikke å se noe annet enn patriarki og overgrep. Tror jeg lukter læbe lukt også (stram sur reke).

Så blir ei 13 år gammel jente dratt inn i dette. Da må jeg bare ta frem argumentet at er hun voksen nok til å leke voksen, må hun behandles som voksen. Noe jeg skriver mer om i «Kaja (16) utsatt for hets, men hva er hets?» Det er uansett 16 års aldersgrense på facebook. Det er nok en grunn til det. Fordi 13 år gamle jenter har ikke peil på nettvett. Så hvor var foreldrene hennes?

Så debattsirklen går og Mannegruppa Ottar gir fortsatt clicks så Verdens Grunneste, Aftendassen og Dagblæh vil skrive mer, men de har brukt opp Ingrid Jackson. Da må noen andre som er lett å bruke, brukes og inn komme Norges knulledukke nummer 1; Sophie Elise. Hun er ikke bare billig i senga, men billig når media vil bruke henne også. Hun har ingen skam.

La meg dele en tanke om ting her. Den største trusslen for Norges frihet i 2016 er ikke Mulla Krekar og andre IS fjotter. Det er ikke fundamentalistiske muslimer. Det er Sophie Elise. Sophie Elise, med hjelp av Sur-Primen frk. Deppa, Erna Solberg og media jobber aktivt imot ytringsfriheten.

De har vekt de borgerlige sauene som skal være så mye bedre enn andre. «Vi må ta dem», sier de. De breker vilt uten mål og mening.

Jeg leste for eksempel dette breket: SØNNER AV OTTAR. Ok, jeg lyver. Jeg leste ikke. Jeg skrollet raskt igjennom. Men det jeg fikk med meg av tullballet var:

«Nei, jeg er ikke en humørløs gubbe, men når det spøkes om grov sex med babyer og at 13-åringer skal knulles til de ikke vet hvem de er, har man krysset en grense for hva som er humor. Jeg blir kvalm og opprørt.»

Ok. Så det er en grense for hva humor er for denne mannen? Lurer på hva han synes om South Park da. Særlig episoder som «The Brown Noise» eller «World Wide Recorder Concert». Tror det ville sprengt hans borgerlige sinn. Og han burde ALDRI se dokumentaren The Aristocrats (2005).

Her er traileren:


…………………..

Her er Sarah Silvermans version:

—————–

Han vrøvler videre:

«Men én god ting har kommet ut av dette; vi har en gang for alle fått bevist at det ikke er slik som mange mener at det kun er den muslimske mannen som ikke har respekt for og som undertrykker kvinner.»

Ooooooog det var alt jeg gadd å lese.

Poenget er: Sauer lar seg forføre av dumme mennesker med hjelp av media. Og nå skal vi kaste ytringsfriheten på dynga fordi noen skriver på kanten vitser og trekker inn virkelige mennesker i sine vitserier.

Tror det holder for idag. Takk for at du leste.

Øvelsesoppgave:

Fortell din egen version av The Aristocrats.

About AndyAce83

Norwegian. That is all.

Posted on oktober 8, 2016, in ??? and tagged , . Bookmark the permalink. 2 kommentarer.

  1. Sophie Elise så jo veldig bra ut for noen år siden nå synes jeg hun ser verre ut. Om hun er feminist er nok det forklaringen.

    • Denne havnet i spamfiltret mitt. Beklager. Sjekket den bare tilfeldig og der var det flere kommentarer som hadde havnet.

      Hennes livstil vil over tid sette sine merker.

Så hva tenker du om dette?

