Hvorfor Kaja og Amalie burde holde kjeft.

«Real knowledge is to know the extent of one’s ignorance»

-Konfusious (eller hvordan det skrives)

«Den vise vet at han ikke vet»

-Sokrates

«Sitt ned og hold kjeft!»

-AndyAce83

Man sa i gode gammle dager: «Kvinner skal sees, ikke høres».

Vise ord.

Men det er ikke derfor Kaja og Amalie burde holde kjeft. Selv om mange kvinner snakker rett fra hormonkjertlene og har ikke peil på hva de skvaldrer om så er ikke det som er hoved problemet når Kaja og Amalie i dagblæh gråter over at de ikke blir hørt og respektert.

La meg starte ved å være klar på en ting. NEI! Jeg har ingen respekt for noen av disse jentene. Ikke fordi de er jenter (det var en VITS!) men fordi de er 16 år!

«Jommen, jommen», tenker kanskje du? Og det er greit. Men alder har betydning!

Amalie skriver i dagblæh «Min mening er også verdifull». Nei! Den er ikke det. Du er 16 år. Du vet INGENTING! Ingenting vet du. Det du tror du vet har du blitt fortalt. Alle dine meninger er summen av sosialisering. Det eneste intressante med å lese hva det enn er du skriver er å finne ut hva summen av indoktrinering av barn og unge har ledet til i 2016. En symptomatisk verdi, om du vill. Forsto du det Amalie? Eller har du ikke kommet så langt på skolen ennå at du vet hva symptomatisk er?

Nok om det. Men Amalie og Kaja. Kom til Onkel Andy så skal han forklare dere hvorfor dere skal holde kjeft. Sett dere ned ved peisen, så skal Andy fortelle litt om hvordan ting er. Lære dere litt om livet om du vill.

Har dere hørt om en ting kalt Dunning-Krüger effekten? Ikke? La meg forklare. Den sier at jo mindre man vet, jo mer tror man at man vet. Unge mennesker er naive og uvitene. Derfor er de en homogen masse styrt av trender, media og indoktrineringer.

Men ta det med ro, Kaja og Amalie. Onkel Andy vil lese Si;D og høre på hva dere sier. Jeg er veldig interessert i hva dere har blitt oppdratt til å tro. Har lært my av å lese det naive pisset dere kidz klarer å spy ut. Faktisk laget jeg en parodi på det engang her på Tanker om Ting. Bare å lese —> Det lille barnet i meg (AndyAce83 gjør seg selv naken)

Jo mer du vet om verden, jo mer finner du ut at du ikke vet så mye om verden. Å få kunnskap er som å skrelle en løk. Tårer triller og det finnes lag på lag. Kunnskap veier tungt. Og dere snakker mer enn dere har vettet.

YOLO! LOL! osv.

Øvelsesoppgave:

Sitt ned og hold kjeft.

 

About AndyAce83

Norwegian. That is all.

Posted on august 4, 2016, in Kvasi-intellektuell svada and tagged , , , , , , , , , . Bookmark the permalink. 9 kommentarer.

  1. Sosialister prøver å «sosialisere». Hvorfor drar de ikke bare alle sammen til Nord-Korea? Er man en innbarka kommunist burde det jo være som å reise til paradis.

    • Det samme med Islam. De har masse land med deilig Islam, men de vil til Europa og spre Islam. Hvorfor? Kan de ikke bare nyte det der nede? Dra til Sverige, Dra til frankrike, dra til Nord Korea. Ett fett for meg. Bare ikke sitt er på fjellet og klag på at det er for lite av noe det er masse av et annet sted. Dra dit istedet. Ottar kan dra til Sverige. Ateister kan dra til Sverige eller Frankrike. Multikultarister kan dra til Sverige, Frankrike, Tyskland, England, egentlig alle EU land. Men de skal ABSOLUTT være her og ta det inn til Norge.

      • Det blir litt som om noen sa «Jasså her var det lite øl gitt». Og så sitter man og klager på det hele kvelden, hele påfølgende dag, og hele neste år. Og så skriver man artikler om det i avisen.

        Eller hva med de som skal klatre Mount Everest. Sitter de og klager på «jammen vi må ha flere Mount Everest» osv.

        «Mount Everest er ikke her hvorfor må jeg dra dit»

        Vel monsterfeminister sitter jo ikke og klager over mangel på svart bambus, gjør de vel? Nei, de reiser ned til land der de får så mye av det at mange av dem aldri returnerer.

      • Hehe… » svart bambus».

        Men jeg har hørt at Mohammed kunne flytte fjell så kanskje det er derfor folk vil ha så mange muslimer her? Så de kan flytte Everest til Norge?

    • Dovre faller! OTTAR demonstrerer mot gjengvoldtekt! Eller vent, det er sikkert hvite menn som er mistenkt.

      Arrangerer demonstrasjoner i fire norske byer etter at tre ble frikjent for gjengvoldtekt

      http://www.dagbladet.no/nyheter/arrangerer-demonstrasjoner-i-fire-norske-byer-etter-at-tre-ble-frikjent-for-gjengvoldtekt/60360629

      • Ja, den gruppevoldtektsaken ja. Leste en VG artikkel om hendelsesforløpet. Hun hadde tatt seg noe Ecstasy (tror de kalte det MDMA) og det var kokain i blodet hennes. Da tenkte jeg «Så det var ikke Guds ord fra landet med andre ord».

        Misforstå meg rett! All voldtekt, til og med av «fest jenter» er voldtekt, hvis det var voldt i tekten eller dama var bevistløs. Så politisk korrekt er jeg. MEN… Det mister noe av tragedien hvis jenta likte å feste med MDMA og kokain osv.

        Litt som at det er alltid trist at folk dør i bilulykke, men det er litt mindre trist hvis personen var ruset og kjørte uten bilbelte.

        Men la meg google litt og se om jeg kan finne identiteten til disse tre gutta.

        Jepp, ved navn kan jeg hevde at de er hel-norske. Men la oss ikke publisere navnene her. La folk gjøre sin egen detektiv arbeid (hvor vanskelig er de å finne Andrea Voll Voldums facebook side?).

        Hva som også facinerer meg er at folk har BESTEMT at dette var en urimlighet. Ennå vi ikke har fått alle detaljer. Jeg vet ikke ennå om jeg har skrevet blogg om voldtekt, men saken er at i et samfunn hvor seksual moral er utsvevende blir det vanskligere og vanskligere å vite hva som egentlig er voldtekt fordi så mange ting vi gjør frivillig burde egentlig lede til skam dagen derpå.

        Men jo! Jeg hadde skrevet et innlegg om voldtekt.

        https://noandyace83.wordpress.com/2011/10/31/vold-tekt/

      • OTTAR avgjør hva som er voldtekt. Snart kommer anmeldelsen mot voldtekten i kommentarfeltet.

      • Obs! Da bør jeg fordrede meg en uke i fengsel. Er det ikke det som er straffen for å ødelegge liv i Norge? Vent litt. Jeg glemte det. Voldtekt i kommentarfeltene har ingen sympati som de fleste volds-kriminelle får. Det er sett på som verre. Kanskje jeg blir arrestert og bare forsvinner? HJELP! Rom 101 kaller.

      • Neste bloggpost blir fra dypet i bunkersen da tenker jeg.

Så hva tenker du om dette?

