Dagens tweet.

GikkJegForLangt

Gikk jeg for langt? Hun er jo bare 16 år? Vel er hun voksen nok til å skrive bedreviten innlegg i Dagblæh er hun voksen nok til å få litt motsvar. Hun spiller ikke nebbenose på ungdomsskolen nå. Nå har hun voksen bukser på og må tåle motsvar.

Men var det for langt å ønske at en 16 åring burde oppleve voldtekt? Den jenta som ble voldtatt var 17 år. Bare et års mellomrom. Og jeg ønsker egentlig ikke at denne bedreviteren skal bli voldtatt. Jeg ønsker at hun skal ta over smerten til 17 åringen. Det er det jeg egentlig ønsker. At jeg kunne bytte skjebne. At 17 åringen gikk hjem, uten problemer. La seg og tenkte at dagen hadde vært fin og at Kaja Elise Meløy Yngsdal Hilleren fikk oppleve hva Norge har blitt og skal bli.

Verden er urettferdig Kaja Elise Meløy Yngsdal Hilleren. Noen skjebner opplever triste ting i Uggabugga. Andre opplever triste ting i Norge. Men verden blir ikke bedre av å smøre elendigheten utover. 

Kaja Elise Meløy Yngsdal Hilleren er nå ansvarlig for alle multikulturelle overfalls voldtekter i Norge til neste bedreviten innlegg i Dagblæh eller en av de andre Oslo avisene. Kanskje ordene hennes vill veie litt tyngre med det i tankene. 

Jeg vet ingenting om 17 åringen som ble voldtatt. Kanskje hun også var nebbenose og bedreviter. Mulig hun var medlem av SU. Mulig hun var multikultur selv. Det betyr ingenting. Det som betyr noe er de som er bedrevitere i media. De som er eller ønsker å være den belærende elite. Som Kaja Elise Meløy Yngsdal Hilleren. Kaja Elise Meløy Yngsdal Hilleren. Kaja Elise Meløy Yngsdal Hilleren. Er det normalt og ha så mange navn?

Men det store spørsmålet er: Er jeg verre enn voldtektsmannen? Siden jeg kan skrive så slemme ting til Kaja Elise Meløy Yngsdal Hilleren, er ikke jeg verre enn han som voldtok egentlig? Hun er jo bare 16! Dette får bli dagens øvelsesoppgave.

Øvelsesoppgave:

Gikk AndyAce83 over grensen? Kjør debatt!

 

About AndyAce83

Norwegian. That is all.

Posted on august 2, 2016, in ??? and tagged , , , , , , . Bookmark the permalink. Legg igjen en kommentar.

Så hva tenker du om dette?

