Brexit- latterlig etterskjelv.

Såååå…

Blitt mange innlegg de siste dagene. Har hatt fri og tilgang til mye kaffe. Men nå begynner striskjorta og havrelefsa snart igjen.

Men la meg få le litt av Brexit og knytte det litt opp mot den evig kampen jeg har mot partisk og ensidig journalistikk.

Storbritania bestemte seg for å ikke være med i den nye verdens ordningen lenger (for hva annet er det EU er?) og eliten dånet og gråt.

Norske aviser er i «harnisk» og «raser» over at te drikkerene på nabo øya vår ikke vil være medlem av det fjerde rike lenger. Merkel henger med gjeipen, men har hun noen gang smilet?

Som det meste annet av internasjonal politikk har jeg gitt faen. Joda, jeg støttet Brexit akkurat som jeg støtter Trump, men hoved grunnen er at jeg er lei av «sannhetsdepartementet» (norsk og internasjonal presses) evige propagandering. På slutten av dagen, gir jeg faen. Jeg bor ikke i England. USA er ikke mitt land.

Men jeg blir så fascinert av ensidigheten. Ensidigheten. Dagblæh, Aftensdassen og verdens grunneste har alle spredd dommedags profetier om Britenes valg.

For meg, naiv og liten som jeg er, ville tro at det å melde seg ut av EU skulle være like problemfritt som å melde seg ut av «folkekirken» eller noen annen relgion. Men den gang ei. Europa er vist i krise. Pundet har falt og blablabla… Krise leser jeg om. Hele Europa kollapser snart. Hvorfor? Har Storbritania forsvunnet og synket ned i havet? Alt de har sagt er at de vill styre og stelle selv. Deres land er deres eget og de vill ikke gå til grunne fordi noen i Brussel sa noe.

For meg er dette en liten sak, for globalistene er dette tydeligvis krise. Et land har meldt seg ut av globalistklubben grei. Merkelige Merkel kan fortsatt ødlegge store deler av Europa. Hva er problemet?

Krise. Krise. Krise. Er å lese i alle avisene. Så viktig dette skulle være. Å da må jeg undre… Er det så viktig at UK er med i EU at de er villig til å drepe en av sine egne for å hindre dette? Må bare spørre. For når hu dama døde, kunne ikke kommet på en bedre tid og det var INGEN GRUNN for denne karen å drepe henne.

Men nok konspirasjonsteorier.

Poenget er… Hvorfor?

Stillhet venter…

Øvelsesoppgave:

Hvorfor? Hvorfor er hvorfor det farligste av spørsmål?

About AndyAce83

Norwegian. That is all.

Posted on juni 25, 2016, in ???. Bookmark the permalink. 9 kommentarer.

  1. «Demokratiet er rasistisk anarki nå»!!!

    Siste melding fra de røde hordene i vg og dassbladet. Nå blir det væpna revolusjon.

  2. Faen meg årets video så langt

Så hva tenker du om dette?

