Sur tøs fikk oppmerksomhet på pub – Les mer i aftenposten.

Sååå….

Aftenposten – Seriøs avis?

Hahahahohohaiohaihiahahhaihahaihaihiahaihaihihahahoooo… Må le av mitt eget spørsmål.  «Aftenposten – Seriøs avis?». Hehehe. Ja. Kanskje heller burde spørre: var aftenposten noen gang en seriøs avis?

Et annet spennende spørsmål man noen ganger må stille er: Er dette verdt å skrive om? Ei tøs gikk inn på pub for å se på fotball, men fikk oppmerksomhet av gutter/menn og da ble hun sur og gikk.

Er dette verdt å skrive om? Nei, seff ikke. Men aftenposten mener det, for aftenposten er en ræva avis.

dsfgsdfg

Ei tøs, eller nebbenose, eller kald kvinne, du kan velge, twittrætt om at hun følte folk kikket på henne på pub. Det ville aftenposten (den farligste, mest ræva og dummeste avisen (etter VG) i Norge) ha et skriv om. Og skriv det ble.

«Hvorfor får alle sjokk så fort en kvinne setter en fot innenfor en fotballpub?» gråter Kirsten Kvalvågnes. Tenk! Hun går på pub og blir snakket til. Ikke bare blir hun snakket til, men hun blir snakket til av MENN! Dette må det bli sak av. AFTENPOSTEN SUGER!!!

«Men  er dette verdt å skrive om Andy?», tenker kanskje du? Nei, det er ikke det. Det at det finnes sure kvinnfolk i Norge er ikke det som er spennende, det er det at aftenposten blir sett på som den mest «seriøse» avisen i Norge. Det er egentlig det som provoserer meg mest!!!

Jeg hater Aftenposten [1, 2]! Det har blitt en lidenskap for meg. Tror jeg skulle sovet meget godt hvis jeg fikk satt den møkkablekka på plass! Fjernet den illusjonen folk uten vett sier om den avisen. Grunnen til at aftenposten blir sett på som seriøs er jo bare fordi de har mer tekst og kjedeligere tryner på journalistene. Avisa er jo ræva! At folk ikke kan se det, frustrerer noe voldsomt.

Men ok, tilbake til sur tøs som ikke liker oppmerksomhet, så hun skriver om det i national avis.

Hun gråter «Fotball er en mannegreie – fordi menn selv legger opp til det.»Stakkar ufyselige [selvsensur]. Særlig når hun legger til «Jeg er vanligvis ikke så opptatt av fotball. « Med andre ord… Har hun på to setninger. Les: TO SETTNINGER ødelagt sitt eget argument!!! Først gråter hun for at menn holder kvinner utenfor fotballens gleder, også sier hun men egentlig er hun ikke interessert. Hun ville bare ha seg en pils og kanskje le av de dumme mennene som fulgte med på noe hun ikke kunne gitt en eff i.

Gi meg kraft. Vet du hva denne saken minner meg om?

GamerGate.

Hva er GamerGate? Jo, det var en sak om at jenter ville inn på gutterommet og spille dataspill uten hets. Aftenposten har gråtet for den saken også. Stakkars jenter. Alt de vill er å spille,også kommer slemme menn (eller gutter), og sier at de ikke får lov. Buhu!

GamerGate saken, akkurat som denne saken, er helt på jordet. Vi kan takke aviser som Aftenposten for det (jeg håper du forstår snart at den avisen suger?!). Problemstillingen er jo helt på bærtur.

Bare en type man liker menn bedre enn kvinner. Vi kaller dem homofile. Ingen normal heterofil man ønsker at kvinner ikke skal kunne spille dataspill eller like fotball eller mekke på bil eller hva faen de vill. Faktisk vil menn ha kvinner der. De blir glad da. Ingenting er kjipere enn pølsefest. 

Men vi vil ikke ha sure tøs! Det er det som er saken. Jeg vil jo heller være på pølsefest enn bitchfest. Menn vil ha kvinner i sitt liv, de vil bare ikke ha sure, snærpete kvinnfolk som spytter på hva de liker. Og det var DET som var konflikten i GamerGate. Det kom sure, snærpete, kalde tøs inn og skulle ha nesegrus beundring og skulle dominere arenaen. Spill skulle være laget til dem. Fotball og puber skulle være innstilt til deres humør. Da kan de holde seg hjemme! 

Hvis du ikke liker hva jeg driver med, så greit… Pell deg vekk! Men ikke kom her og kom her. Det var gamergate, og det er sakens kjerne her. Ei sur kvinnfolk går på pub og vil ikke bli snakket til. Man går ikke på pub da! Man går på biblioteket eller sitter hjemme eller drar på hytta. Men neida, Aftenposten skal kjøre sak. Fordi… AFTENPOSTEN SUGER!!!

Jeg liker ikke fotball. Ergo går jeg ikke på pub og ser fotball kamp. Jeg er introvert. Igjen går jeg ikke på pub alene. Dette sure kvinnfolket, med støtte fra Norges mest ræva avis, skal ha tårer felt fordi hun ikke forstår at hele verden tilpasser seg hennes humør.

Det sure tøset twittrær «Hadde tenkt å se fotball og drikke øl aleine, men så hadde jeg glemt at jeg er kvinne. Takk alle dere menn som kom bort og minnet meg på det». Ja, de gikk nok bort å sa «Pupper, ehehehe….». AVSKY!!! Jeg føler sterk avsky til dette kvinnfolket, men ennå mer til… gjett? AFTENPOSTEN!!!

Øvelsesoppgave:
Tekstforståelse: Hva tror du AndyAce83 synes om Aftenposten?

 

asdf

 

 

About AndyAce83

Norwegian. That is all.

Posted on juni 21, 2016, in ???. Bookmark the permalink. 2 kommentarer.

  1. Oppmerksomhets-hore det der. Eller attention-whore.

    • Hehe. Ja. Men hun skal ha pokal for at hun prøver ny taktikk. Oppmerksomhet for at hun ikke vil ha oppmerksomhet. Når jeg tenker etter så er det kanskje ikke så nytt. Litt likt jenta som kler seg frisluppent, bruker timer på sminking også henger med gjeipen når mannfolk begynner å sikle.

Så hva tenker du om dette?

