Klage #35: Parkerings automater på sykehus

Såååå… 

EuroPark_logo

Vet ikke om du vet det, men det finnes et uttrykk som egentlig er ganske slemt. Det uttrykke vil jeg ikke si nå, bare hinte til. Det referer til en gruppe mennesker som stereotypisk er griske og grådige. Så folk sier «Ikke vær slike en [navnet på gruppen]». Har egentlig lyst til å bruke dette begrepet nå skjønner du. Det er noen som oppfører seg som den gruppen og det er «Europark».

Hva er Europark? Det er et firma som grisker og gråder seg til parkeringsplasser i Norge. Hvorfor de kaller seg Europark og ikke Norgepark er vel fordi noen av «den gruppen» eier det? Eieren heter vist Howard Metzenbaum. Så feil kan jeg ta.

Hahahahahoihahahaihaiahiahahaihaihaooooooooooohahahaiohihahiahaihaihihahahiahihauhhuhahahahahahahahahaiahaihiahaiha….. ohhhhh… Godt å le. 

Men jeg skal ikke klage så mye på parkeringsautomater, selv om det er veldig likt en hvis gruppe å ta seg betalt for 5 meter område. Noen steder koster det helt utrolig mye også. Et sted jeg var på kostet det 20 kr for EN TIME! EN TIME, folkens!!! 150 kr for en dag! 150 KRONER FOR EN DAG!!!!!

Men igjen, la folk oppføre seg som «den gruppen» så mye de vill. Det vil bare øke vår kreativitet for å lure oss unna slikt «gruppe tankegang». Hvor jeg setter foten ned er parkering og gi bot på SYKEHUS!!!

Det har irritert meg lenge. Engang lå jeg på sykehus selv og husker besøkende var stresset med å passe på klokken. Greit nok, var ikke mitt problem. Jeg kom med ambulanse så jeg parkerte ikke. Det var bare trist og irriterende at folk som ville besøke meg på det svakeste måtte ha tilleggs stress fordi Howard Metzenbaum skulle få sine penger.

Fun Fact: Viste du at Howard Metzenbaum er demokrat? Artig. De er jo så snille.

Men tilbake til saken… For noen dager siden skulle jeg besøke noen på sykehus. Jeg kikket etter parkeringsautomat og fant en. Betale 20 kroner og puttet lappen i vinduet. Jeg følte på meg at «den gruppen» var nær. Kan ikke forklare hvorfor, men jeg følte at noen ville griske og gråde seg litt.

Så gikk jeg inn på sykehuset og besøkte noen som var… SYKE!!!

Kom ut. Gul lapp på vinduet. Jeg ble FLY FAENS FORBANNA!!!

Fikk parkeringsbot 600 kr. Jeg hadde betalt og lagt i ruta. Men den var vist ikke»synelig». Alle klager må leveres skriftlig. Og KLAGE SKAL JEG! Det er helt forbanna sinnsykt at det i det hele tatt er parkeringsgebyr på et sykehus hvor folk er på sitt svakeste. Du får kanskje beskjed at noen du er glad i ligger der og svever mellom liv og død men du skal likevell leite etter parkeringsautomat!!!! Finnes ikke mer gribbete holdning! Tror forresten at jeg betale på «feil» automat. Arg!!

DET ER SÅ LIKT «DEN GRUPPEN»!!! Veldig jø…rn med folk!

Men ja…  BURDE FJERNET FAENSKAPET… Gjerne over hele Norge, men iallefall fra sykehus!!!

Øvelsesoppgave:

AndyAce83 snakker om finner. Hvis du tror noe annet er du antisemit! Rens deg selv fra slike tanker ved å piske deg 10 ganger på rygg og ta 20 push-ups.

 

About AndyAce83

Norwegian. That is all.

Posted on mai 19, 2016, in Klager om Ting and tagged , , , , . Bookmark the permalink. 8 kommentarer.

  1. Jeg hørte om noen som parkerte utenfor et sykehus i Sverige. Det kosta 2 eller 3 kroner timen.

    Regner med at det dekker administrasjonskostnadene samt vedlikehold, og det er vel det som er tanken? Alt i Norge er overpriset.

    • Jeg forstår. Men det er liksom ikke prisen som irriterer meg mest. Det er prinsippet at man tar seg betalt og straffer folk som kanskje tenker mer på at noen dør på sykehuset enn å finne parkeringsautomat. Jeg har ennå ikke vært i en slik situvasjon. Faktisk så tok jeg meg tid til å orientere meg på plassen. Tenkte meg grundig om. La lappen i vinduet. Men la oss si den jeg skulle besøke var døende… Da tror jeg… Tenk hvis personen døde. Jeg går gråtende ut også ser den JÆVLA FAENS LAPPEN?!?!?!?!

      Jeg har ikke annet enn forakt for de som gir ut bøter… men hva FAEN FEILER DET de som går rundt på sykehus? Tenker de ikke at disse bilene representerer tragedier? Ohhhhh!!!!!

      • Ja parkeringsvakter er søppel. De må bli fritt vilt omgående.

        For å lokke frem parkeringsvakten er det smartest å parkere bilen sin, og gjemme seg bak

        billettautomaten inntil udyret viser seg. Det er størst sjanse for å legge ned viltet idet det gjør

        fra seg på frontruta di. Ellers er parkeringsvakten et meget kamuflert dyr som stort sett aldri

        blir observert,bortsett fra sine lapper på din frontrute.

      • Vell, fritt vilt er kanskje litt overilt. Tenkte mer i baner av å kikke stygt på dem når de går forbi 😉

  2. Se hvem som nettopp stakk fram hodet sitt etter lang tids stillhet! Neimen er det ikke…….oi oi oi…dette må angripes!

    ————————————————————————————————-

    – Som ungdom var jeg på fest hvor noen ble voldtatt i fylla, det var bare det at ingen kalte det voldtekt den gangen

    Politiker Inga Marte Thorkildsen hyller «Skam».

    http://www.dagbladet.no/2016/05/24/kultur/inga_marte_thorkildsen/skam/voldtekt/serie/44330621/

    • Hehe. Kan hende jeg må skrive et nytt innlegg. Tenkte å kalle den «Mer skam» hvor jeg faktisk setter meg ned å ser en episode eller to. Jeg så 15 min av en episode på NRK.no. Lo godt av seriens absurditet.

      De tre jeg antar er hovedpersoner snakker om noen som kliner i klassen. De var blitt sammen. Så sier ei av jentene «Hun gav han en blowjob. Det betyr ikke at de er sammen». «Blowjob»? «Blowjob»? Hvem sier det? Jeg tror ikke kidza sier «blowjob». Jeg tror 30+ pervoer som skriver tv-drama for kidza tror kidza sier «blowjob». «Sugd» er hva man kaller det. «Bli sugd»!

      Jenta ville sagt «Man blir ikke sammen med noen bare fordi man har blitt sugd». Dette var de første 5 minuttene av episoden jeg så. Kan også legge til at de som kliner mest i klassen trolig knuller minst hjemme. Jeg burde skrevet den serien der. Da skulle man få realistisk fremstilling av ungdom, sexuellt frustrerte, prøver å vise hvor modne de er og sexelt erfarene, men i realiteten har de såvidt tatt i handen til noen. Sterke meninger som er kopi av foreldrenes mening eventuellt speil av foreldrenes mening alt etter hva slags forhold de har til dem.

      Hvordan ungdom faktisk gleder seg til russetiden, men etterpå blir skuffet fordi det var ikke hva de trodde. Hvordan man går på fester og ingenting skjer, men når man forteller kompiser om hva som skjedde så overdriver man til det ugjenkjennlige. DETTE er ungdom!

      Ikke voldtekt på fest. Det som faktisk skjer er at ungdom ser på ungdomserier om unge som har veldig aktivt sexliv. De føler de lever feil liv også drikker på fest, får lavere moral og gjør ting de ikke ville gjort i edru tilstand og føler seg derfor skitten. Denne skittenhetsfølelsen kan gi dem ideer om at de har blitt voldtatt når de i realiten bare ble voldtatt av NRKs drama avdeling.

  3. Det finnes ikke voldtekt.

    Det finnes bare områder uten NRK-dekning som enda ikke har fått skikkelig opplæring fra

    inga marthe.

    Det er heller ingen sin feil. Alt sammen er i bunn og grunn bare bra.

    Julio Kopseng for eksempel, er ingen voldtektsmann.

    Inga Marthe hadde jo tenkt å fri. Men så kom rasistene og tok ham.

Så hva tenker du om dette?

