Mer Netthets fra AndyAce83

[ Blog oppdatering: Bestemte meg å redusere netthetset med 50%.   ]

 

Så jeg har drevet med litt netthets igjen. Jeg har hetset ei tøs som het Lotte Hoel etter at hun var i Dagblæh og surret. Dette var hva jeg skrev på hennes blogg:

«Hei.

Beklager men jeg må komme med litt «netthets» her. Hva får du når en blondine tar salto? Blondine-brunette-blondine-brunette.

Det er greit at du er blond rosablogger og sikkert skjermet fra det meste men dette er flaut. Du er 29 år!!! Du er litt for gammel for dette.

Lille Lise,
Rullebrett.
Stor trailer.
Gryterett.

Så har vi Kari-Kari vitser da. Må Google dem for jeg husker ikke hvordan de går.

Her: http://tallatroll.blogg.no/1351241814_gotta_love_kari_kari_.html

Skam deg! »

 

 

Jeg poster kommentaren her også fordi dette må ut… Og litt mer! Jeg holdt igjen vettu? Jeg hadde lyst til å kalle henne ei dum [fjernet]. Jeg ble så forbanna.

 

la meg prøve å forklare hvorfor. Det var dette bildet :

image

I want to show her my PIMP hand is way strong!

Du kan se hun har [setter hennes seksual moral i dårlig lys]. Hadde jeg vært venn med henne på Facebook hadde jeg blitt mildt irritert av slike «I am too sexy» selfie. Men så viser det seg at denne [ord som beskriver kvinne av løs seksualmoral], som sikkert har fått det [mer negativt om hennes seksualmoral], skal være nærtagende til grovitser. Da blir my «bitch hand, way strong». Så ser jeg tøset i Dagblæh. Da får jeg lyst til å gi henne [hva tenkte jeg!]

«Jommen, jommen, jommen! AndyAce83!!! Voldt mot kvinner er galt. Det lærte jeg på integreringskurset!»

Jeg vet det… Helt uten kurs betalt av staten. Jeg beskriver bare mine følelser. Jeg får faktisk, helt seriøst, lyst til å klappe til henne. Jeg ville ikke gjort det, men jeg vill beskrive det som en impuls alla å knytte neven i frustrasjon.

En ting er at hun et dum, en annen ting er at hun får komme i Oslo avis på grunn av det.

Øvelsesoppgave:

Fortell en grovits så jeg kan fordømme deg.

 

About AndyAce83

Norwegian. That is all.

Posted on mars 3, 2016, in ???. Bookmark the permalink. 5 kommentarer.

  1. Du glemte å få en offisiell mobber-godkjennelse av Kari Jaquesson, sjefsmobber online ™.

  2. Good one mister. (😂)

    • Jeg vet ikke om det er faktisk deg, men hvis så… Respekt for at du faktisk kan le av det. Pluss… vil du ha en kaffe på Starbøkks? Jeg spanderer. Ta den dyreste hvis du vill. Slenger gjerne med en cookie til 40 kroner også. Men da er det stopp! Det får være grenser.

Så hva tenker du om dette?

