Takt og tone – Spesial undervisning for Kari Jaquesson

Ut og inn. Puster inn og ut. 3, 2, 1 og hvil… whooo…

Såååå…

Kari Jaquesson (copy-paste) klikket du litt på feminist møte? Jeg forstår. La meg undervise deg litt i hva du gjorde galt. 

Først la oss se på hva som faktisk skjedde.

Dagblæ skriver: 

«Jaquesson tok ordet og sa blant annet at vi burde suge ti pikker om dagen for å skjønne hvordan det er å jobbe på bordell, sier Dåsnes [hehe. Dåsnes. Dåsenes. Get it? Dåse? Som i…]til Dagbladet. «

Hva gjorde du feil Kari Jaquesson? La meg forklare. Som feminist har du alltid rett. Men det kan komme komplikasjoner. Det du ikke forsto er at selv om du har rett som feminist, så var den du snakket til en kvinne. Det var det du gjorde feil.

Du glemte den hellige dåsekraften. Siden hun er kvinne, og du er kvinne, så kan du ikke behandle henne som en mann, selv om hun støtter opp under hva du sikkert oppfatter som en manns sex frigjøring.

Du visste at hvis ikke «håndhev sexkjøpsloven» ble en flaggsak så kunne alle menn få sex og det vil du ikke. Dåsas kraft ligger i at dere kan gi og ta den på mannens nåde og skulle de kunne få dåse for penger så vil noe av den magiske dåsekraften forsvinne.

Som kristenkonservativ mørkemann er jeg helt enig med deg. Jeg finner kjøp og salg av sex kvalmende og det burde være ulovlig. Men det må enten være totalt forbud (altså både kjøp og salg) eller totalt legalt. Man kan ikke ha noen som tilbyr lovlig mens andre kjøper ulovlig. Det blir som å reklamere på tv for noe som man ikke kan få kjøpt. Et hån.

Kjenner jeg flatlusa på dåsa rett så er du ikke enig i dette. Kvinner skal ha rett, menn skal falle i urett. Så en kvinne kan selge, men en mann kan ikke kjøpe. Jeg burde sikkert suge 10 pikker om dagen for å skjønne dette. Og det er greit at du sier dette til meg, fordi jeg er mann, men du kan ikke snakke slik til en kvinne fordi hun har magisk dåse kraft.

Er du med?

For mere undervisning på skjøgeri og ludder aktivitet kan jeg henvise deg hit —> Klage #3: Horeri burde være lov men ikke akkseptert.

Øvelsesoppgave:

Tell antall ganger AndyAce83 brukte ordet «Dåse».

About AndyAce83

Norwegian. That is all.

Posted on februar 12, 2016, in ??? and tagged , . Bookmark the permalink. 6 kommentarer.

  1. Hmm, synes jeg hører sangen «den siste mohikaner» kommer opp, men det er sikkert bare meg.

    • Hørte på sangen nå. Den teksten var ikke veldig PK 😉

    • Og ja… Fri salg av prostituerte ville vært som i gamle vesten hvis det var det du mente? 😉

      Jeg har ikke studert skjøge-historie, så jeg vet ikke hvor og når prostitusjon var greit. Jeg bryr meg ikke om den saken der. Men jeg tror det var greit i cowboy tiden. Iallefall i alle filmene jeg har sett… ikke at jeg tar dem som historiske dokument 😉

      • Dette kom nettopp inn.

        Dette er meget viktig. At feministenes ikke-eksisterende søstre blir gjengvoldtatt hver

        dag av muhammeds sønner er bare en illusjon.

        Dette, derimot, er fremskritt.

        ————————————————————————-

        Skoleelever og studenter må få gratis bind- og tamponger, krever AUF i Nordland.

        http://www.nrk.no/nordland/krever-at-staten-gir-mensen-bidrag-1.12797769

      • Ja, det er mye å gråte over. Det sagt er vel ikke gratis bin og tamponger det verste AUF har kommet på 😉

        Må innrømme at jeg ikke vet hvor mye bin koster engang så hvis det er dyrt er det vel bra at fattigfolk også kan få stoppa blødninger. Så igjen funker vell dassrull ganske bra også.

        Ikke vet jeg.

      • AUF skal visst gjøre en film der de presenterer sin sak.

        Filmen skal hete «rød snø» 🙂

Så hva tenker du om dette?

