Harru lest bloggen min eller Knut Olav?

«I am a fountain of [love], in the shape of a [gun].»

-En lettere omskriving av Bachelorette av Bjørk.

Jeg vet at du ikke vil svare på det. Jeg ville heller ikke sagt jeg leser min egen blogg. Her er det for tykt med tankekrim og på kanten formuleringer. Men når jeg leser Knut Olav Åmås sitt siste innlegg i den totalitære avisen Aftenposten titulert  «Det er forskjell på ord og handlinger» så er vel det essensen av det meste på min blogg.

Jeg har vel egentlig ikke noe annet å si om den saken. Jo, jeg kan jo repetere hva jeg sa tidligere i mitt blogg innlegg: Boikott aftenposten nå! (eller «Oh, hold kjeft´a Knut Olav»). Knut Olav Åmås, jeg er helt enig i hva du skriver. Det er håp for deg, men du må gjøre en av to ting. Enten hold kjeft, eller skifte avis. Du kan ikke jobbe i den totalitære og facistisike avisen Aftenposten og samtidig gråte over ytringsfrihetens fall i Norge. Dette fordi Aftenposten er en av de største problemene for dette OG når du da skriver disse apologetiske innleggene er du med på dekke over dette.

Her er mitt tilbud til deg Knut Olav. Hvis du slutter i Aftenposten og går over til enten Dagblæ eller en av de mindre avisene i Norge som fortsatt støtter ytringsfrihet (VG er ikke en av disse) så skal jeg tilby meg å ta med deg til Homs isteden. Nå som Høie er ute av bildet. Da kan vi snakke om de finere tingene på den kafen jeg snakket om i mitt forrige innlegg.

Øvelsesoppgave:

Skriv en novelle om hvordan du ser for deg at ferien til Homs med AndyAce83 og Knut Olav blir. Tittel: Gutta på tur.

About AndyAce83

Norwegian. That is all.

Posted on januar 25, 2016, in Kvasi-intellektuell svada and tagged , , , , , , , . Bookmark the permalink. 2 kommentarer.

Så hva tenker du om dette?

