Så langt i 2016…

«The death of a Disco Dancer. Well I rather not get involved. I never talk to my neighbor, I rather not get involved.»

-Morrissey, The Smiths, Strangeways here we come.

 

lovebomb2

…and if you think peace is a common goal it goes to show how little you know.

Mitt nyttårsforsett var å holde meg mindre «oppdatert» ved å la være å lese aviser. Tror du ikke jeg sprakk da? Vansklig å la være å lese aviser når man står eller sitter et sted uten noe å gjøre med en mobil i hand. 

Så nyhetene jeg har fått med meg så langt i er at ei 13 år gammel jente sultet ihjel og en haug med mangfold foldet seg ut i mengder i i Köln. Det har også blitt skrevet litt om Bieber og andre kjendiser. Mye skal skrives vettu for å opp klikkene på sidene. Nok om det.

Hvor skal jeg starte? Jeg starter med Köln saken og knytter den opp mot Syria flyknings»krisen» og avslutter med hvordan dette henger sammen med at ei jente kan sulte ihjel i Norge.

Vær gang mangfold utfolder seg håper jeg og ber til Gud, den allmektige Fader, at de som fikk mangfoldet på huden var venner av Thomas Hylland. Hvis det er en voldtektsbølge i Oslo så håper jeg at det er kanskje datteren hans som får oppleve litt antropologi og kulturrelativisme i praksis.

Jeg er sikker på at Gud ikke vil at jeg skal tenke slik, men han gjorde meg syndig for en grunn. Men nok kjetteri. La meg heller få dratt in Syria saken igjen.

Ok. Så jeg vet ikke om du vet dette, men det finnes mange snille mennesker i Norge. De tilhører godhetstyranniet. Et begrep de selv har tatt opp som et kompliment. Dette fordi de er dumme som brød.

De er de snille. 

Det rare er at siden det er så mange snille mennesker i Norge, så må man lure på hvordan ei jente på 13 kunne dø på nyttårsaften av sult. Jeg vet det er tankekrim, men la oss utforske dette.

FjasFraEndeTilAnnen

Oh, så snill. Oh, så snill. Ohhhhhhh! Agghhh! Oh.

Så vi har en haug med snille mennesker som vill redde verden. Eneste måten å redde verden på er å skape godhetstyranni og kvele folk som ikke vil være med på godhets orgien. Folk som SKJALG MIKALSEN RAAEN vil runke sin godhet og tømme seg i alle våre fjes med sin åpenhet og toleranse.

Vi fikk en god dash av hans snillhet da han runket ut et skriv i aftenposten 30 desember 2015. Det var godt for han og sikkert godt for andre. Selv følte jeg meg bare kvalm. Ville ikke bli voldtatt av hans snillhet, men slik er det jo. Vi må alle være i nesegrus beundring for snille mennesker som mener snille ting.

Igjen, det sultet ei jente på nyttårsaften. Føler et dikt komme på.

Det sultet ei jente på nyttårsaften.
Men verden skal vi redde så.
Det sultet ei jente på nyttårsaften.
Det gir vi faen i nå.
Det sultet ei jente på nyttårsaften.
Syrere er det synd på ja.
Det sultet ei jente på nyttårsaften.
Hvor var de snille da?

Ikke et mesterverk… men det fikk renset sjelen min.

Jeg leser så i avsky ting som dette->

«Det er en sak som går veldig inn på lokalmiljøet, og for veldig mange blir det svært nært. Jeg er veldig opptatt nå, av at vi klarer å skjerme barna. Det har vært antydning til heksejakt, og det er tragisk»

Dette kjenner jeg provoserer meg noe grenseløst. Greit nok, han tullebukken som skrev dette sa «heksejakt» og alle er imot heksejakt. Men det er ikke det som vi gjør. Vi blir forbanna! Vi blir FORBANNA! Når et barn blir mobbet, utfryst og dør blant annet på grunn av det. Det er klart at rasshøla som står bak dette skal få tyn!

Når en liten snørrvalp sier «kom tilbake til landet ditt» eller hva han sa til en journalist under et anti-islamisering protest. Da skal vi ta han! Når Benjamin blir mobbet til han drukner seg. Da skal vi ta de. Men denne gangen er det «heksejakt». Oh, hold kjeft da! Faen. Jeg blir så forbanna.

La meg gjøre dette klinkende klart. Det er ikke bra å være rasshøl uansett om man er slem med negere, pakkiser eller poteter. Hvis du tror for et sekund at jeg forsvarer mobbing og trakassering av noen så tar du feil. Da har du missfortstått.

Når jeg f.eks «hetser» Sophie-Elise i mitt forrige innlegg så må jeg understreke at det er ikke HENNE men hva hun representerer jeg vil påpeke. Det er ikke henne som privatperson jeg vil gå etter, det er henne som et makt menneske. Jeg vet´a faen hvem hun er engang!

Benjamin var ikke et maktmenneske, journalisten er, Sophie-Elise er. Derfor forandres også min måte å tale om dem på. Når jeg hører at noen mobber en gutt, uansett rase, religion eller legning til å drukne seg selv så er det GALT og jeg blir forbanna. Det var ikke hans skyld at foreldrene skulle være snille og adoptere innvandrer gutt overfor noen som trengte hjelp i Norge.

tits2-1048268-12-1451157754951

Hmm… Sexy ludder. Men la meg kalle henne det, fordi det er det hun er. Men sexy ludder… Hadde tatt henne jeg… Eller kanskje jeg hadde fått prestasjonsangst. Hun har mye erfaring og jeg ville vært redd for å tape for noen av de 1000 andre hun har hatt. Oddsen er lav for å imponere da. Skakke skryte på mæi magi i senga.

Hvis Sophie-Elise var en ubetydelig kvinne som kuttet opp sitt ansikt for å prøve å gjemme og glemme sitt selvhat ville ikke jeg på noen måte prøve å gjøre livet hennes surt. Jeg har ALDRI vært på hennes blogg og skrevet hatfulle kommentarer (iallfall kan jeg ikke huske at jeg har). Det er når hun går ut av sin bloggosfære og skal være bedreviter jeg vil ta henne i skole.

Er det klart nå? Mobbing er galt. Jekke ned maktmennesker er greit. 

Jeg liker ikke islamifisering av Europa. Jeg liker ikke at maktmennesker formynder. Jeg liker ikke at billig tøs blir satt på piddestall. Jeg liker ikke «fritenker» pakk som skal bedrive bedreviten med største selvfølge. Jeg liker ikke politisk korrekte kristne som skal være prektige både politisk og religiøst. Jeg liker ikke homoparader og at man vil gjøre homofili normativt. Jeg liker ikke at vi skamskjærer mennesker med kjønnsidentietsforstyrrelser. Jeg liker ikke tankekontroll. Jeg liker ikke globalisering og at man snakker om det som om det ikke kan gjøres noe med. Men jeg liker da for faen ikke at folk mobber og hetser folk heller. 

Jeg snakker og skriver om generelle ting. At man skaper et samfunn som er moralskt råttent er problemet, ikke enkelt mennesker i dette samfunnet.

Men noen ganger manifesterer det seg enkelt mennesker som blir symbolet på det hele og da vil jo også jeg fokusere på dem i korte deler. Men jeg ville da ikke spyttet på verken Sophie-Elise, breiflabben, tykk og blid eller diverse islamister og annet tant og fjas jeg.

Folk må være dem de vill og vi skal ikke forfølge noen. NOEN! Om de hater svartinger eller elsker svartinger. Om de er det ene eller andre. Er det KLART?

978x

Jeg blir forbanna! Hva faen feiler det folk?!

La meg nok engang ta opp en sak jeg av en eller annen grunn ikke kan glemme. Det var en homo som var på bygdefest og ble tatt fyr på. Jeg ble forbanna når jeg leste dette å jeg. Jævla forbanna. Hans brente ansikt har brent seg inn på netthinnen min den dag i dag.

Man kan mene at homserier er kvalmt (jeg mener ikke det) men man skal ikke bedrive overgrep. Man kan mene, føle, tenke og gi ytring for ALT! Det er handlinger som er problemet. Da går man over grensen. Det er ikke meningene til Anders Behring Brevik som er problemet, det er at han skjøt 70 barn og unge på politisk vekkelsesmøte som er problemet.

Jeg forstår ikke hvorfor dette er så vanskelig å forstå for folk.

Men nok om det. Poenget er: Ei 13 år gammel jente døde av anoreksi på nyttårsaften. Koselig start på det nye året. Hvis du vill redde verden, start med naboen.

«Love, peace and harmony. Love, peace and harmony. Oh, very nice. Very nice. Very nice. Maybe in the next world.»

-Morrissey, The Smiths, Strangeways here we come.

Øvelsesoppgave:

Hør på denna sangen.

Digg´en og innse at det beste bandet noengang er The Smiths. Bedre enn ALLE ANDRE BAND!!!! ALLE ANDRE BAND!!!! Spesielt Sambandet. Kan ikke nynne en sang av dem. Er det de som synger den sangen… Oh, hvordan gikk den igjen.. noe med… faen… sant det er Åge Alexandersens band. Tenker ikke så mye på det bandet som «Sambandet». Det er Åge Alexandersen med byoriginaler.

About AndyAce83

Norwegian. That is all.

Posted on januar 7, 2016, in Kvasi-intellektuell svada and tagged , , , , , . Bookmark the permalink. 4 kommentarer.

  1. Det store spørsmålet er jo hvor mye den dukka koster.

    • Ja, du kan så si 😉

      • Merkelig at sandnegrene ikke vil være i Vadsø plutselig.

        Synes noen burde ta en fotomontasje av dem der de speiler sandfargen i snøen,

        og inntar komastillingen, liksom henger i tøyet for å unngå å fryse.

      • Hva som fascinerer meg er at i alle saker står det at de «forsvant» men journalistene vet bestandig hvorfor. Fra VG: » En opptelling tirsdag formiddag viser at rundt 40 personer skal ha forlatt Oscarsgata mottak i Vadsø, i frykt for å bli sendt til Russland.»

        Hvordan vet de grunnen til at de forsvant, hvis de bare forsvant? Etterlot de en lapp? Men jeg er glad for at Advokatfirmaet Andersen & Bache-Wiig får tjent litt penger på dette da… fordi de er så snille.

Så hva tenker du om dette?

