Kaktusen – Den mest undervurderte gaven som finnes.

Mange har spurt meg: «AndyAce83 hva er den perfekte blomsten?». Jeg bor jo på galehus trossalt.

Vel her er iallefall svaret; Kaktusen er den beste blomsten. Den er et perfekt symbol på det beste vennskap. La meg forklare hvorfor.

Kaktusen krever lite stell og rører du for mye med den så stikker den.

Jepp. Derfor gir jeg den når jeg først skal kjøpe en blomst.

Øvelsesoppgave:

Hvilken blomst er din favoritt? Hvorfor det? Jeg bryr meg egentlig ikke, men har jeg sagt min kan du jo gjerne si din.

About AndyAce83

Norwegian. That is all.

Posted on desember 23, 2015, in ???. Bookmark the permalink. 3 kommentarer.

Så hva tenker du om dette?

