Eia vs VGTV-Mads

Sååå…

Jeg hadde ikke tenkt å skrive noe om det. Harald Eia sa noe vrøvl om at menn ikke setter pris på komplimenter av kvinner på samme måte som av menn. Bravo! Snakk om å være sprengt i skallen. Et lite smil av ei snaskens tøs på bussen kan få meg til å smile en hel dag, men har de dåse så betyr ikke komplimentene deres noe som helst? Gi meg kraft og styrke.

Det er greit å være anti-feminist og kanskje også litt kvinnefiendtlig, men visse realiteter må jo sees. Vi setter like mye pris på komplimenter av kvinner som av menn.

Greit nok…
Kanskje…
Kaaaanskje…
Hvis han snakker om profesjonelle komplimenter så kanskje… kanskje… i NOEN FELT, ville være en slik tanke.

Men la oss si en kvinnelig lege sa til meg «Du har mye kunnskap om medisin«. Tror du ikke jeg ville satt pris på det? Det er jo hennes stilling, ikke hennes kjønn som betyr noe for meg. Eller de fleste andre mennesker i denne verden.
Blære!
Men nok om det. Jeg gav eff. Han må mene hva han vill og noe sier meg at han kjedet seg litt og ville trykke på noen knapper.

Det jeg vil si, og dette er viktig, er at når Eia går imot VGTV-Mads da må vi støtte han. Uansett hva Eia måtte ha sagt, ment og gjort. Men VGTV-Mads er et maktsykt rasshøl som burde ikke få jobbe i VG.

Etter hans lille stunt fra Stigs Stunteri hvor han ringte privatpersoner og stilte kritiske spørsmål uannonsert på direkten burde vi alle føle sterk forakt for den mannen. Han burde ha fått sparken der og da for sin hets og maktmisbruk. Det gjorde han ikke. Men skulle han få pes, om det så var av Mia Gundersen, så vil jeg støtte motparten så godt som ukritisk. Den mannen burde få mye tyn. MYYYYYYYYYE TYN!!!

Som alltid når det kommer til medias fokus har jeg egentlig ikke fulgt med. Mens jeg skriver dette innlegget har jeg artikklen oppe, men jeg klarer ikke å lese igjennom hele. Det bryr meg liksom ikke. Essensen er 2 kjendiser gjør noe fjas og vi skal gi en halv faen i hva de mener.

Eia har vel noen ganger en intellektuell glød, som jeg synes vi må anerkjenne, om vi enn synes han er morsom heller ei (jeg synes han er morsom, men jeg vet mange ikke gjør).

VGTV-Mads er en grusom klein type. En kar jeg føler ingenting annet enn forakt for. Mest på grunn av hans stunt fra Stig´s stunteri, men jeg ser på hele typen at dette er et forferdig menneske. Ansiktet hans er som en maske. Falskt. Det er som han er innhol og er kun fylt opp med mørke. Et skall av et vesen som immiterer menneskelige følelser, men er ikke menneske.

Nei, VGTV-Mads er høyt oppe på hatlisten min. Akkurat nå kjemper han om førsteplass med to andre. Den hatlisten blir lengre og lengre og i konstant forandring.

Erre bare meg eller ligner Eskil Pedersen og VGTV-Mads noe jævlig på hverandre? De ser nesten like blærete ut. Det sagt... Jeg er nesten i Eskil Pedersens fanklubb iforhold til rasshølet VGTV-Mads. Eskil er full av seg selv,  mangler fullstendig bakkekontakt politisk, er en  ufyslig politisk manifestasjon av alt jeg hater i politikere og feig. Men gi meg en dag i heisen med han over VGTV-Mads. VGTV-Mads gir meg kvalme.

Erre bare meg eller ligner Eskil Pedersen og VGTV-Mads noe jævlig på hverandre? De ser nesten like blærete ut. Det sagt… Jeg er nesten i Eskil Pedersens fanklubb iforhold til rasshølet VGTV-Mads. Eskil er full av seg selv, mangler fullstendig bakkekontakt politisk, er en ufyslig politisk manifestasjon av alt jeg hater i politikere og feig. Men gi meg en dag i heisen med han over VGTV-Mads. VGTV-Mads gir meg kvalme.

Øvelsesoppgave:
Løs en eller alle oppgavene.

1) Lag en strategi om hvordan vi kan fjerne VGTV-Mads fra VGTV og ta fra han den makten han som et maktsykt menneske ikke burde ha.

2) AndyAce83 sa at det var to andre som kjempet om førsteplass på hatlisten hans. Hvem tror du det er? Begrunn svaret.

3) Dette innlegget startet med å raskt gå innpå hva Eia sa om kvinner og komplimenter. Hva mener du om dette? Bryr du deg like lite som AndyAce83?

About AndyAce83

Norwegian. That is all.

Posted on november 10, 2015, in ??? and tagged , , . Bookmark the permalink. 5 kommentarer.

  1. Putt de begge to i glassbur som demonstrert av Eskil. Dèt skulle jeg betalt for å se.

    • En studie av det bedrevitende dyret. Se de prøver å dominere hverandre i hvem som er mest korrekt.

      • Vel han til venstre er jo størst, og kommer kanskje til å ete han til høyre? Om så skjer,blir han muligens litt klokere.

        Men, så er jo han til høyre den feigeste mannen på hele planeten og klarer kanskje å snike seg unna det hele. Kanskje fibrene i kroppen hans er så feige at de klarer å sive ut gjennom buret.

      • For å være ærlig tror jeg han til venstre er homofob og ville få panikk av å være innestenkt med en homo. Han slår meg som en kar som egentlig er full av diverse hat, men har funnet ut at den enkleste måten å få det ut på er å være PK. Når så fanget med en homo vil vi se hans «true colors» og det er ikke regnbuens 😉

      • Det kan jo bli riktig interessant om det alltid stemmer at 2 hoder er bedre enn ett.

Så hva tenker du om dette?

