Anders Anundsens store skandale; eller «Snork».

Såååå…

Dette er en kjedelig sak som har gått i debatt karusellen til media og gått rundt og rundt og rundt. Nå er vi kvalme alle mann. Jeg snakker om alle som «Slakter Anundsens «propaganda»: – Framstår som en blanding av førstårs-journaliststudent og Kim Jong-un«

Aftenposten

Siden dette er kjedelig så tenkte jeg å fatte meg i korthet. Videoen er propaganda, men media har gått man av huset fordi det er propaganda for feil parti. Media har gått lang over grensen med denne saken og vist NOK ENGANG hvor partisk de er.

Normalt ville en slik sak kanskje generere 1 til 2 artikler hvor kanskje noen spør «Trenger vi video som forteller oss hva justisministeren gjør? Holder det ikke med tekst?«.

Judasministeren

Kanskje en som problematiserer om dette var godt bruk av penger av en regjering som mener staten bruker for mye penger på tull. Det er klart at vil man surmule om noe så finnes det da ting vi kan surmule om rundt denne videoen. En video jeg ikke ville ha sett, hadde det ikke vært for medias konstante kakkling om den. Jeg er nemlig ikke en av de som vanker mye rundt på regjeringen.no for å få med meg siste nytt om stortingsmeldinger. Jeg har faktisk, tro det eller ei, litt bedre ting å ta meg til.

Jeg hadde egentlig ikke tenk å skrive om Anders Anundsens store skandale. Men jeg måtte spy idag når aftenposten fortsatt surmuler om dette. Aftenposten er, som jeg har fortalt, den rødeste avisen i Norge og den farligste fordi den segler under falsk flagg. Mens alle de andre avisene ble lei (dagblæ og vg fant jeg ingen surmuling idag) fant jeg TO surmulings artikler i AP… unnskyld Aftenposten idag. Det ble siste dråpen.

Så da avslutter jeg som jeg ofte gjør. Kikker til himmels og sier «Gi meg kraft og styrke!».

AFTENPOSTENBLOKK

Øvelsesoppgave:
Skriv noe surmaget om Anders Anundsens store skandale du også. Se hvor lett det er å finne feil hvis du leiter.

About AndyAce83

Norwegian. That is all.

Posted on august 28, 2015, in ???. Bookmark the permalink. 11 kommentarer.

  1. Anders Anundsen gliser ikke nok når han kaster ut voldtektsmenn og drapsmenn.

    Anders Anundsen smiler til negre på gata.

    Anders Anundsen bruker alltid blått slips.

    Anders Anundsen må bruker mer dialog.

    Anders Anundsen kjører ikke Segway.

    Anders Anundsen kjører heller ikke vannscooter.

  2. Mens alle er så hårsåre overfor hva Anundsen har gjort eller ikke gjort, trekker jeg en parallell til introen i Scarface. Akkurat dette skjer med Europa nå:

    • Lenge siden jeg har sett Scarface remaken. Kanskje jeg burde ta en ny titt?

      Husker godt monologen til Scarface. Artig 80-talls soundtrack også. Veldig glad i 80-talls musikk.

      Ser også at det er Oliver Stone som skrev manuset. Han er jo rødere enn rødest. Men må si at denne filmen og Natural Born Killers var bra filmer. Man kunne ikke smake -ismene hans så veldig. Det som er trist er at når folk blir eldre så blir de ofte mer innsauset i sin egen tro og klarer ikke lenger å være litt tvetydig.

      God film leksjonerer ikke, men problematiserer og påpeker. De to filmene jeg nevnte av Stone tror jeg faller under den siste kategorien.

      Men ja, mange tullete meninger om syria saken. Vi burde hatt folkeavstemming på dette. Så kunne vi engang for alle finne ut hvor mange som egentlig støtter denne enorme globaliserings trenden som har foregått i 30 år nå. Hvis 75% av Norges befolkning støtter dette, skal iallefall jeg holde kjeft. Da er ikke Norge liv laga og da får det bare gå nedenom og hjem. Jeg ser om jeg kan få flyttet meg til Danmark jeg da, før det bikker helt over her oppe.

      • Dessverre hjelper det ikke stort å flytte. Det hjelper en stund. Det eneste man kan gjøre kan ikke jeg si her, men det forstår nok du uansett. Så bo gjerne fortsatt i Norge.

        Om du en gang blir lei alle kulturmarxistene og heksejakten disse undermenneskene finner på kan du alltids flytte et sted for deg selv, om det finnes i Norge. Men jeg tror selv kulturmarxistene i Norge ikke orker heksejakt mer, da de heller bruker energien på å grave hodet dypere ned i sanden.

        Men ja, denne heksejakten er reell. Bare se hva som hendte med Stig Sæterbakken og et utall andre personer i dette landet. Disse må vi huske. De som jaget ham og alle de andre skal få ete sine egne ord resten av livet. Og vel så det.

      • Mange gode filmer på 80-tallet 🙂 Jeg synes det hele ble ironisk, for det er jo definitivt de røde som nå slipper inn alle som vil komme til Europa. Selv om det i Scarface var kommunisten Castro som ble kvitt alle sine problemer i fengslene 🙂

      • Du sier «Dessverre hjelper det ikke stort å flytte. Det hjelper en stund. Det eneste man kan gjøre kan ikke jeg si her, men det forstår nok du uansett.»

        Hmm… Du kan si hva du vill her. Faktisk kan det å la være å si det lede til mer spekulering enn hvis du sier det. Her er hva jeg fortolker og du kan korrigere meg hvis jeg tar feil; Borgerkrig?

        Jeg håper da det ikke må komme til det. Det er klart at jo flere det blir om beinet og jo mer ulike og splittede vi blir i Norge jo mer konflikt og voldelige opptøyer kan skje.

        Min øyneåpner var Oslo 8 januar 2009. Når Oslo så ut som en krigssone fordi noen av mangfoldig bakgrunn ikke klarte å legge tullballet sitt ved grensen. Who the FUCK CARES hva Israel og Palestina driver med?! Hold den jævla konflikten vekk fra Norge.

        Så var det jo 22 juli 2011 som jeg også ser på som en lik reaksjon på mangfolds problematikken. Det er denne knuffingen og gnisningen uten forløsning som tilslutt får slike reaksjoner.

        Men jeg hadde da håper at vi kunne finne en fredelig løsning på dette? Ikke noe mer terror, sprenging av bygninger eller drap av unge idioter på politisk vekkelsesmøte.

        Jeg tar veldig avstand fra hva Anders Behring Breivik gjorde og håper du kan være enig i det. Vi kan mene, føle og tenke hva vi vill om hvor Norge går. Men slike ekstreme handlinger vil ikke styrke Norge som nasjon, men lede den ytterligere ned en mørk vei det kan være vanskelig å komme vekk fra. Terror tjener kun et vesen og det er staten.

        Ved at man driver terror kan de kreve mer kontroll. Ingen andre er tjent med dette. Muslimer får ikke verdens herredømme av dette. Anders Breivik fikk ikke det som han ville heller (ikke at jeg egentlig vet hva det var) og IRA ble vel bare lei tilslutt?

        Terror er tull! Hvis man ønsker forandring må man bruke sin ytringsfrihet, være tålmodig og medmenneskelig.

        Og medmenneskelig er viktig å understreke. Vi kan mene hva vi vill om romfolk, afrikanere, 10.000 syrere og hva annet av mangfold som skal traktes ned halsen vår maskert som beste intensjoner, men som mest er for billig arbeidskraft og en måte få penger fra stat og kommune. Men problemet her er IKKE disse menneskene som kommer hit, men folk som er villig til å ødelegge Norge for å tjene penger.

        Jeg tenker på Thomas Hylland, asyl instituttet osv. Disse som kan skape problemer også tilbyr “løsninger”. Men selv om jeg ikke har noe annet enn forakt for Thomas Hylland og andre fjasefolk, så vil jeg heller ikke skade dem.

        Jeg er IKKE pasifist, men jeg er heller ikke en voldelig type. Selv om vi har en viking tid, ser jeg ikke på Norsk kultur som en voldelig en. Hvis jeg ønsker å bevare det Norske vil jeg ikke gjøre det med vold, krutt og blod, men med ord. Og skulle ikke landet la seg redde, så er jeg glad jeg har Danmark som en løsning.

        PÅ mitt mørkeste håper jeg at Thomas Hylland, Papatulli og andre «anti-rasister» får oppleve noe ironisk. At mangfoldet viser sin eksotiske side til dem på en måte de sent vil glemme. Dessverre tror jeg at de ikke vil ha evnen til å fortolke realiteten av noe slikt. Minner meg om den gangen 2 NRK journalister ble ranet og endte opp med å skrive et gråtkvad for mangfoldet i Dagbladet.

        Likevel… Ingen vold bør brukes. Jeg støtter mennesker til å mene, føle og tenke akkurat som de vill. Men handlinger er jeg ikke så liberal på. Vold er en ekstrem handling og skal kun brukes i ekstreme tilfeller. Norge 2015 er IKKE i en situasjon som krever slike løsninger. Det må mange flere 8 januar 2009 til før jeg kan anerkjenne et behov for slikt.

        Globalisering og mangfold har både positive og negative sider. Noen av de negative er denne knuffingen som vi ser hele tiden. All den irriterende klagingen om “norsk rasisme” og hvor undertrykte alle “nye nordmenn” er når alt jeg klarer å tenke er “så dra hjem igjen da!”. Hoved problemet er hvor mye mangfold som er.

        Husker jeg skulle kjøre bil til Oppdal. Kjørte langt ute i gokk. Skau og vei var alt jeg så. Ikke et menneske. Ikke engang en forbanna sykkellist så jeg på denne landeveien. I en time minst så jeg ikke noen. Første mennesket jeg så var en neger. Langt ute i gokk. Bare landevei. Et menneske langs med veien. Mangfold. Det var litt sjokkerende. Støtt og stadig når jeg går rundt om kring så oppdager jeg plutselig at jeg er den eneste hvite. Dette liker jeg heller ikke.

        Men jeg har da ikke noe imot andre kulturer. Jeg liker da kebab og kina mat og har da ikke noe imot muslimsk tro og jøder og Bongo fra Kongo. Det er mengden jeg finner kritikk verdig. Hvor mye? Hvor lenge? Hvorfor? Hva er planen med dette? Har vi noen? Skal det bare gå seg til?

        Så jeg håper dette forklarte min posisjon. Ingen følelser og tanker er ekstreme, men noen handlinger er.

        Hilsen AndyAce83.

      • 80 tallet var best på film, musikk og alt uten om mote 😉

  3. Lol. Ski Lainen (@Lolocaustianity)

    Åh man trenger ikke angripe mennesker nødvendigvis. Men hva med å sprenge en bomstasjon eller to? Bomstasjonene er jo grunnlovsstridig. De må ned uansett. Her er det lov å ha fantasi.

Så hva tenker du om dette?

