På tide å ta avstand (mitt syn på Vigrid).

Såååå….

Eh…

Hmm…

Ok.

Skal vi se…

Saken er som følger. Igår ble et bilde jeg laget lagt ut på Vigrid.net. Eh… Ja.

Det var et bilde jeg laget til mitt blogginnlegg «Klage #15: Jeg hater Oslo vers. 1.1«.

Dette bildet ble brukt hos Vigrid.

Dette bildet ble brukt hos Vigrid.

Det er vel nå jeg skal ta avstand? Si at jeg ikke støtter Vigrid og blablabla?

Jeg gidder ikke.

Jeg kjenner ingen i Vigrid. Jeg aner ikke hvem de er, eller hva de står for, men de skal ha yttringsfrihet som alle andre. Hva jeg MÅ understreke (selv om jeg mener det skulle vært unødvendig) er at jeg IKKE ønsker å sprenge en atombombe i Oslo. Bilde skal sees satirisk og skal ikke tas seriøst. Ellers takk for at dere likte bildet mitt. Men ikke gjør noe dumt nå!

Øvelsesoppgave:
Hva bør jeg servere PST når de banker på døren?

About AndyAce83

Norwegian. That is all.

Posted on august 14, 2015, in ??? and tagged , , , . Bookmark the permalink. 4 kommentarer.

  1. Åh, jeg hadde akkurat tenkt å gjøre det! Atombomber er jo som kjent veldig lett å anskaffe og enhver hobbykjemiker klarer fint å sette sammen en liten en i garasjen sin, og ikke minst bygge missilet som skal bringe bomben til sitt mål.

    Man må selvsagt søke om en aldri så liten utvidelse av garasjen men for all del ikke si til kommunen at du har tenkt å bygge en atombombe der. Da bruker de så uhorvelig lang tid med å godkjenne søknaden.

    Dessuten er det meget meget lett å unngå alle de tusener av radarer som konstant overvåker vårt luftrom og absolutt ingen ville stoppet meg da!!

    Ellers kan jeg ikke tenke meg at noen hadde blitt skeptisk til alle de antall lastebiler jeg hadde trengt å få tilkjørt med diverse staver og rør for å i det hele tatt bygget en liten atomreaktor for å anrike uranet. Og ingen ville sikkert rynket på nesa da jeg kom over grensen med en liten last uran heller, selv om bilen var halvveis selvlysende hehe 😀 😀

    Og alle de tusener av satelitter som farer rundt og konstant overvåker oss alle sammen ville iallfall ikke sett noe som helst……. 😀 😀

Så hva tenker du om dette?

