Klage # XX: Dam kjøring (og mer klaging om kontor råtter, Excel og kjøttkake rush)

*ehem* Hold… Deg… I… Din… Egen… JÆVLA… Fil!

Da har jeg kjørt midt i kjøttkake rushet igjennom Oslo hølet igjen og jeg har funnet ut at det er ikke bare Excell- og kjøttkake rushet til kontor rottene som irriterer meg. Det er Dam kjøring også. Du vet hva Dam kjøring er? Når en IDIOT tenker «Oh, den filen der går 3 km raskere. Bør legge meg i den med engang.» også gjør det hele veien hjem til middagen og kjendisene som gjør hva de ikke kan mens de gir av seg selv til man kaster opp.

NEEEEEEEEI!

Vær gang man gjør det så stoppe det den lille flyten som er… og vet du? Jeg har ikke de 10 meterene foran meg til neste bil for at du skal komme lettere inn. Det er for å slippe å kjøre i ræva til bilen foran når DU skal stresse deg frem til kjøttkakene!
Og jeg så seff noen ekstra sultene kontor rotter som hadde kjørt i ræva på hverandre. Kålstuingen blir nok kald nå.

Bah!

Øvelsesoppgave:

Ta frem felleskatalogen og finn ut hvilke beroligende medisiner AndyAce83 bør ta. Husk: ingen varsel trekant.

About AndyAce83

Norwegian. That is all.

Posted on august 13, 2015, in ???. Bookmark the permalink. Legg igjen en kommentar.

Så hva tenker du om dette?

