Slik man reder, ligger man – Politisk forfølging, sosialisme og han karen fra Vømmøl.

Såååå….

Han Hans Rotmo har driti på draget i eget rede og drevet tankekrim rundt Islams gleder. Dagblæ, NRK, og sikkert andre mediehus også, kan annonsere med glede at han Hans har mistet spille jobber på grunn av dette. Ei ememidia med hiiijabb som heter Fatima har vært sterk og sagt Satan imot.

Det er deilig vær nå. Blåser kanskje litt mye, men sitter man inne ved et vindu kan man fortsatt føle roen som solen gir.

Jeg har problemer med å forsvare Rotmo fordi han er en jævla sosialist og det er bare den klassiske «revolusjon spiser sine egne barn»… Eller reform i denne sammenhengen. Det er hans egne som skal ta han og på mange måter så vil jeg bare poppe popcorn og nyte showet. Jeg har alltid hat(t) en mørk drøm om å se Thomas Hylland og Jens Brun stilles på torget for litt steining og halshugging under «Allah akkbar». Lurer på om Thomas Hylland hadde vært fascinert av det. Må være et spennende kulturelt perspektiv han ville få da. Trist at han ikke kan skrive tekst om det etterpå da. Lurer på om Jens Brun hadde tenkt «Fortsatt bedre enn Kristendomen» da?

Nok om det. Poenget er at rasshølet i meg ønsker å se Rotmo brenne i sin egen -ismes styggedom. Men den sannferdige i meg føler jeg må likevel si: DETTE ER POLITISK FORFØLGNING PÅ GRUNN AV MENINGER SOM HAN SKULLE VÆRT I SIN FULLE RETT TIL Å YTTRE I ET FRITT LAND. Jeg synes noen av hans ytringer var «lite taktfulle», men jeg mener at ytringsfrihet er også frihet i ytring. Man skulle kunne formulere seg som man vill, være det med nøytralt, kjedelig, ekstremt, akademisk, kreativt, ironisk eller annet virkemidler så lenge man ikke kommer med direkte trusler til enkeltpersoner.

Øvelsesoppgave:
Forklar AndyAce83 hvorfor vi trenger vår kilo med fett nå som Rotmo burde begynne å ro?

About AndyAce83

Norwegian. That is all.

Posted on juni 1, 2015, in ??? and tagged , , , , . Bookmark the permalink. Legg igjen en kommentar.

Så hva tenker du om dette?

