Min båt er lastet med noe på N.

Øvelsesoppgave:
Her skulle AndyAce83 skrive et lengre innlegg om 800 døde i båtforliset og at Erna Solberg gråt tåre for at slemme Nordmenn kom med stygge kommentarer på dette. Han valgte å ikke publisere dette. Skriv innlegget du tror han ville ha skrevet.

About AndyAce83

Norwegian. That is all.

Posted on april 22, 2015, in ???. Bookmark the permalink. 2 kommentarer.

  1. Erna er jo ikke en bedrevitende nyateist, så henne burde du jo like.

    • Hehe. Jeg liker henne som person (tror jeg) men som politiker er hun like farlig som de fleste andre. Som makt menneske har hun lagt seg opp i «netthets» debatten og mener så mangt om så mye rundt det. Dette er farlig. Hun burde ikke legge seg opp i folks meninger.

      Vi må huske at de fleste politikere er klippet fra samme tøyet. De er ikke vår venn (eller fiende). Erna er kanskje ikke en bedrevitende nyateist, men hun er ikke konservativ heller.

      Siden hun ble statsminister har hun sagt og gjordt en del ting som føles ut som «arbeiderpartiet i dress og slips». Jeg skriver litt om dette i mitt blogginnlegg Litt netthets mot Erna, Linnea og ei til jeg ikke vet hvem er..

Så hva tenker du om dette?

