Har ikke noe på hjertet,

eller leveren eller hjernen.

Men det er fint vær iallfall. Våren kommer og det blir fint. Trenger litt sol nå etter en lang mørke tid. Hører fugler synge i treerne. Vakkert.

Det kiler i kroppen av våren. Har du kjent det du også? Man står ute i hagen eller venter på bussen også kjenner man at noe kiler. Den litt mildere brisen, den litt skarpe solen. Man bare lukker øynene noen sekunder mens man smiler litt håpefullt.

Vi er heldig i vår uhell, ved å bo i Norge, hvor vi har alle årstidene. Sommer, høst, vinter og vår har alle sine vakre sider. Men jeg tror kanskje min favoritt er våren fordi den alltid har løfter om noe nytt. Jeg er ikke glad i forandring, som kristen konservativ mørkemann, men jeg liker ting som er nytt. Regenerering er deilig og jeg kjenner det nå.

Nyse har jeg begynt å. Føler håp og glede igjen.

Litt iallfall.

Øvelsesoppgave:

Ute time med slåball!

About AndyAce83

Norwegian. That is all.

Posted on april 6, 2015, in ???. Bookmark the permalink. Legg igjen en kommentar.

Så hva tenker du om dette?

