Je suis Andy

Sååå….

JESUksjfhgAndy
For noen dager siden ble Frankrike beriket med mangfold på en måte som bare musslinger kan få til. Jeg snakker om masse drapet av den sosialistiske fritenker blekka som het noe med Charlie. Dette var en trussel mot ytringsfriheten og retten til å le og flere av andre. Selv lukter jeg ufordragelige -ismer i den satiriske tidsskriftene som gjør at jeg får klørne ut selv. Men i motsetning til musslinger snur jeg det andre kinnet til og ser heller en annen vei.

Så starter den demokratiske dansen hvor vi skal snakke ting til døde. Isteden for å ta inn over oss tragedien skal vi gi ukritisk støtte til blekka eller forsvare muslimene som igjen er misforståtte. Noen skal forsvare jøder som også ble angrepet rundt samme tiden.

Angrepet på magasinet påpeker en rekke problemer rundt globalisering, frihet, ytringsfrihet, religion og -isme forståelser og hvordan disse tingene går hode til hode på hverandre. Selv, rasshølet som jeg er, var bare glad det ikke rammet Norge og folk jeg er glad i. Men la oss nå tenke noen tanker om ting rundt dette.

Globalisering.

Slemme mennesker er imot globalisering. Dette er en opplyst og vedtatt selvfølgelighet vi alle kan gå bak. Asylbarn blir sendt hjem av slem hvit man og andre slemme menn sier stygge ting til mangfoldige journalister på TV2. Vi kan dessverre ikke sende disse intolerante menneskene hjem der de tilhører fordi de allerede er der. Så hva skal vi gjøre med dem? Hvordan skal vi fikse problemet med at noen ser problemene med globalisering?

Hvem tenke på jorda da?

Globalisering er fantastisk! De som mener noe annet er slemme.

Frihet.

Vær gang noen idioter gjør terror er det noen maktsyke folk som jubler. Da kan de skranke inn saueflokkens friheter. Særlig siden vi ikke får lov å påpeke at enkelte grupper er mer utsatt for å gjøre tullball enn andre (det er jo å se problemer i globalisering) så kan de på toppen skrenke inn alle våres frihet.

Morsomt er det også når de gruppene som er i en særstilling når det kommer til terrorisme går ut å sier at de skal få slippe å ta del i hva vi andre må lide oss igjennom fordi det er imot deres relgion. Men mest festlig er det faktumet at vil folk drive med faenskap så finner de en mulighet til det. Det er vi andre, uskyldige, som må lide under overvåknings piss og overlevere vår frihet.

Ytringsfrihet.

For noen er ytringsfrihet retten til å være rasshøl. De sier at man må få lov å krenke troende og religiøse fordi… De kjeder seg? For meg er ytringsfrihet retten til og gi uttrykk for ideer og følelser (være de positive eller negative) uten frykt for forfølgelse og… Ja, kanskje jeg er litt naiv… Forståelse.

Det tok meg 10 sekunder å fjerne ansiktet til denne gutten i bildet. Det er kortere tid og mindre bry en stavekorrektur.

Det tok meg 10 sekunder å fjerne ansiktet til denne gutten i bildet. Det er kortere tid og mindre bry en stavekorrektur.

En hendelse som satt i gang en del tanker om ting hos meg var når sinna hvit man sa rasistiske ting til den mangfoldige journalisten i tv2. Jeg så ikke hendelsen på tv, men leste om den i Dagblæ dagen der på. Da så jeg et stillbilde av denne karen i det han liret av seg forakten for denne journalisten på direkte sendt tv. Senere på radio fikk jeg høre en lyd bit i tillegg. Så kom det en oppfølgings artikkel i Dagblæ hvor mangfolds journalisten fikk både klage på hvit sinna rasist man og på røykere i tillegg. Dobbel bonus poeng for det.

Iallfall… Første tanken som slo meg rundt denne saken var; «Idiot». For en idiot denne mannen var som sa dette. Hva tenkte han? Hvorfor syntes han det var greit å gi en så klar foraktsytring til noen andre, og ennå teitere, på direkte tv?

Neste tanken som kom var en følelse av sorg. En sorg for denne tullingen som nå hadde åpnet boks med ormer han trolig ikke selv var klar over. Dagblæ selv valgte å publisere et bilde hvor jeg lett kunne identifisere mannen. En man jeg egentlig har lyst å kalle gutt. En naiv, uviten og dum gutt som kanskje har ødelagt livet sitt nå ved å si dette.

«Ja og det fortjener jævelen!«, tenker kanskje du ut i fra den -isme du har. Da vil jeg bare si at den forakt du viser over for han er den samme som han viser overfor journalisten. Vi alle har en grunn til å være og mene de tingene vi gjør. Forståelse kan man vise til alle. Ikke bare muslimer.

Religion

De som leser bloggen min vet at jeg har annonsert av vi lever i Gudløse tider. Flere og flere barn blir vekt opp til «fri tenkning» via «kritisk tenkning» på skolen og bestemmer seg for at å ta en «bedrevitelig konfirmasjon». På nettet er det fullt av ateister klar til å annonsere Norge avkristnet (selv om «om lag 77 % av befolkningen tilhører Den norske kirke i følge SSBs tall fra 2012» ifølge det store Norske leksikon) og sier at man må kunne krenke religiøse med den største selvfølge.

Tanker om Ting har skrevet mye om mangt og jeg har sikkert fornærmet både feminister, gudløse, sosialister og annet tant og fjas flere ganger. Ofte fordi de gjør det samme og jeg bare vil gi tilbake med samme mynt. Men en ting du trolig ikke vil se på bloggen min er at jeg forfekter krenkelse.

Krenkelse er når man ønsker å skyve andre ned ved å håne dem. Det er en bevisst handling hvor man ønsker å volde andre mennesker vondt. Jeg ønsker ikke å volde noen skade. Mine ambisjoner er å vulgæresiere hva jeg finner vulgært og påpeke hykleri der jeg ser hykleri. Ofte i kreativt ordlag. Men jeg ønsker ikke å krenke noen. Ikke engang musslinger.

«Men du kaller muhammedanere for musslinger! Det er jo bare sååå krenkende», tenker nok mange fordi de har vært skoleflinke. Kan hende. Men jeg sitter ikke å skriver det med tanken om at muslimer vil bli sinna av at jeg kaller dem det. Faktisk er det en bagatell. En humoristisk ordbruk som musslingene selv kan velge å bli fornærmet og sinna av eller le med meg. Jeg kaller ikke Mohammed noe vulgært (gjerne med illustrasjoner) selv om jeg fint kunne det også.

Poenget er at krenke og mobbe andre mennesker for å oppfatte ting anderledes er idiotisk og lite konstruktivt. Som kristenkonservativ mørkemann har jeg mye til felles med musslingene (selv om jeg mener at Islam har ennå mer tilfelles med Norrøn tro når det kommer til etikk). Jeg forstår hvordan det føles å bli spyttet i tryne av gudløst pakk som tror at det er deres Guds givende rett til å håne folk som tror noe annet enn dem selv uten å få noe tilbake.

La meg lære deg litt om mennesket. Ta frem dagboken. På tide å ta et notat; Mennesker er individer med egenartet erfaringer som former dem, MEN man er mer like enn man skulle tro. Vi har forskjellige verdier og forskjellig tro men ALLE har de samme behovene. Gudløst pakk går rundt å sier «Kristenkonservative mørkmenn tror de er så mye bedre enn oss andre» så går de på nett og forteller hvor mye bedre og smarte de, som gudløse, er enn de som tror på «middelaldersk overtro».

«Fritenkere» elsker å håne, spotte og spe folk med verdier og tro, men av egen erfaring kan jeg si at de liker ikke selv å få slengt i tryne hvor lite av verdi de selv er. De tror de selv er så åpensinnet og vide, men liker ikke å bli krenket selv noe mer enn noen andre. De har sitt eget tro system som gjør dem selv så mye bedre enn religiøse at de ser på det som blasfemi når noen påpeker deres kultur-relativistiske, moral-relativistiske, animalske og rent nihilistiske virkelighetssyn de selv ikke vil anerkjenne engang.

-isme forståelse

Jeg har snakket om at de gudløse ikke er så glad i å bli krenket selv. De har, som Jung sier, erstattet Gud med en annen gud. Ofte er dette -ismer. Det er mange typer -ismer og kose seg med. På denne bloggen kan du finne mange innlegg om mange -ismer. Men la oss kalle summen den «kultur-marxistiske clusterføkken» fordi de fleste ateister er også marxister og de som IKKE er det er power bottom til marxister.

Taen for staten!

Taen for staten!

Konservative/kapitalistiske ateister kan like så greit ta seg litt poppers før de drar ned buksa godt på hælen for å la seg knulle hard og røft av marxister.

For ateisme leder til statisme gang på gang. Dette har med mennesket å gjøre. Humanister og annet ateistisk pakk har ironisk nok veldig lite innsikt i mennesket og hva vi som «humans» er.

DL;DR (Konklusjon)

Så kort sagt; Mange elementer som ligger bak og er i interesse konflikt med hverandre. Jeg sier derfor Je suis Andy. Jeg har ingen allianse med noen. La gudløse irritere musslinger og la musslinger drepe de gudløse for alt jeg bryr meg. Bare ikke drep noen jeg bryr meg om og ikke la stat og kommune ta fra meg og mine våre individuelle friheter.

Vi skal ikke ha en globalisert verden som igjen skal ta fra meg min frihet til å gjøre hva jeg vil bare fordi noen har en -isme.

Øvelsesoppgave:
Bli provosert av noe noen andre sier, tegner eller gjør uten å skyte eller drepe dem. Lag så en pin som sier «Je suis…» og ditt navn.

About AndyAce83

Norwegian. That is all.

Posted on januar 16, 2015, in Kvasi-intellektuell svada and tagged . Bookmark the permalink. Legg igjen en kommentar.

Så hva tenker du om dette?

