Multi-kult kvinner sliter! (Ring Syse for svar)

Jeg føler et blogginnlegg komme på igjen… Hvorfor? Jeg så på NRK nyhetene. Ikke frivillig, men er du hos andre må du se på hva de ser på (merkelig hvordan dette kan knyttes inn til dagens emne).

Asadeh får ikke jobb fordi hun ikke heter Lise.

Asadeh får ikke jobb fordi hun ikke heter Lise.

Iallfall… Jeg så på Lørdagsrevyen hvor hu vossa dama presenterte en sorg soge; Multikult og kvinner sliter i Norge 2014. Spennende og ny sak. Sjeldent vi hører om problemene med mangfold egentlig, og ennå sjeldnere vi hører om dåse problematik.

Sorgsoga denne gang var at multi-kult kvinner får ikke jobb. Dette må det gråtes for. Strie tårer for at ikke kvinner kommer i ledelse og da særlig at ikke mangfoldige kvinner kan komme i ledelse. Da særlig når de har tatt seg høyere utdannelse. For som vi vet… Tar man seg høyere utdannelse så åpner alle dører seg.

Men ironi og sarkasme til siden: Jeg himmlet med øynene og stønnet av tullet jeg så på. «Hva for tullball er dette?», tenkte jeg og priset Herren for at jeg ikke ser mer på TV enn jeg gjør.

Asadeth # 02 får ikke jobb fordi hun heter ikke Karl.

Asadeth # 02 får ikke jobb fordi hun heter ikke Karl.

Problemstillingen var at multi-kult kvinner heter Asadeh og Asadeh får ikke jobb for hun heter Asadeh og ikke Lise, eller ennå bedre Karl. Stakkars Asadeh. Undertrykt på to måter, en som kvinne og en som innvandrer. Dobbel drit i fleisen. Må være tungt. Frivillig tung, men tungt likevel. I uggabugga ville de fått toppleder jobb med engang, men ikke i slemme Norge hvor fjellapene regjerer.

De hadde sendt søknad på søknad uten svar å få. Hvorfor? Fordi de er INNVANDRERE og KVINNER.

Har du vært arbeidsledig noen gang? Da vet du vel at folk får ikke jobb og iallefall ikke lederstilling ved søknad. Hvis du er sabla heldig kan du få deg en rimi jobb med søknad og CV. Alt annet går via venner og bekjente.

Bra de får hjelp av en mentor betalt av stat og kommune. Men ikke hvis du har feil kjønn eller rase. Da trenger du ikke hjelp i Norge.

Bra de får hjelp av en mentor betalt av stat og kommune. Men ikke hvis du har feil kjønn eller rase. Da trenger du ikke hjelp i Norge.

Jeg gikk arbeidsledig i alt for mange år. Bakkelor hadde jeg også. Hvit man i tillegg så alle dører skulle da stå åpent for meg? Gikk på Finn.no og leitet etter jobber som var nær ved min utdannelse og av alle søknadene jeg sendte fikk jeg 1 svar tilbake. Det var avslag, men jeg ble hoppende glad av at noen i det hele tatt tok tiden til å gi tilbakesvar. Kom aldri på jobbintervju og stagnerte mer og mer.

Men ingen gråter for meg. Jo, jeg gråter for meg. Men ingen andre gjør. Så iallefall, etter 3 år bacehlor, gikk jeg tilbake til skolebenken, også søkte på nye jobber. Fikk ikke jobb før en jeg kjente sa «Virru være med i min bedrift?». Nå er jeg leder for 20 stykker kun fordi jeg har hvit kuk. Nei, forresten… Nå fryser jeg ræva av meg i kulda i en jobb mil unna hva jeg har 200.000 i studie lån for.

Men den eneste som gråter for meg er meg. Hvit man har bare seg selv å klandre. Er det noe rart 1 man hopper foran toget ca hver dag? Men la oss gråte mer for multi-kult kvinner som er her frivillig fordi de opplever samme problemet som ALLE FORBANNA ANDRE!!!

Øvelsesoppgave:
Er det bare meg eller har Tanker om Ting blitt mer aggressiv i det siste? Hva kan være grunnen til dette? Vinterdepresjon eller at PST ikke har tatt affære? Ring Syse og finn ut.


…………………………………………..
La oss høre på en musikals utro fordi den er fin og avslappende etter eder og galle.

About AndyAce83

Norwegian. That is all.

Posted on november 29, 2014, in ??? and tagged , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink. Legg igjen en kommentar.

Så hva tenker du om dette?

