Internett type #1: “Den første som svarer” Eksempel

(Dette er et eksempel basert på et tidligre blogginnlegg ved navn Internett type #1: “Den første som svarer”. Les gjerne den først så du forstår hva jeg skriver om.)

Ok. Jeg gidder ikke skrive langt om dette men jeg har kjøpt meg en ting som kan ta opp ting med HDMI inngang. Jeg har en Wii som jeg har lyst til å ta opp med denne boksen og går da på nettet for å finne ut om det lar seg gjøre.

Finner et forum på Freak.no ved navn HDMI kabel til wii?. Tror du «den første som svarer» tror det lar seg gjøre? Nei, selvfølgelig ikke. Akkurat som andre nerder mener at det ikke lar seg gjøre å la Xbox One være bakover kompatibel. Det er bare UMULIG.

Denne eksiterer IKKE.

Denne eksiterer IKKE.


Den første som svarer skriver om PS3´en og hvor fint bilde ble med HDMI. Hva det har med saken å gjøre vet jeg ikke. Den neste som svarer og faktisk SVARER kaller seg Kinseek og vet at «Wii har ikke støtte for HDMI. Wii har ikke støtte for HD-oppløsninger.» Multiflex sier det samme når han skriver «Nå fant jeg ikke Wii på Netonnet, men det er korrekt at Wii ikke støtter HDMI». Gi meg kraft.

Så viser det seg at det IKKE er noe problem.

Ugh! Så lei av folk som ikke er løsnings orientert. Særlig på forum som ser etter løsninger. Det er alltid noen som skal fortelle meg at mine prosjekter og ideer er håpløse når de i realiteten ofte ikke er.

Øvelsesoppgave:

Er du en løsningorientert eller problemorientert menneske? Etter å ha skrevet et essay om dette skriver du en ny hvor du reflekterer på om du kan være litt av begge deler.

About AndyAce83

Norwegian. That is all.

Posted on august 26, 2013, in ??? and tagged , , , , , , . Bookmark the permalink. Legg igjen en kommentar.

Så hva tenker du om dette?

