Internett type #1: «Den første som svarer»

Så jeg starter en ny serie nå som sikkert bare blir et innlegg: Internett typer kaller jeg den. Hvor jeg skal vise til typer mennesker man treffer på nett. Idag: «Den første som svarer«

Hvis du leser forumer vil du se at mange spør om mye. «Hvordan kan jeg sette inn det?» og «hvordan kan jeg få det slik?«. Den første som svarer sier alltid «Oh, det går ikke». Den neste som svarer gjerne noen måneder senere har svaret på hvordan det kan gjøres.

Den første som svarer gir det lette svaret hvem som helst kan si.

«Oh, det går ikke«,
«Oh, nei sier du det? Kanskje det er derfor jeg spør etter en løsning?»

Øvelsesoppgave:
Svar «Det går ikke» på følgende spørsmål.

1) Hvordan kan jeg date to damer på engang uten at noen av dem finner det ut?
2) Eva har tre epler. Fem av hennes venner vil ha en bit. Kan Eva dele disse eplene opp slik at alle får like store biter hvis Eva selv skal også ha en bit?
3) Jeg har kreft i endetarmen. Hva kan jeg gjøre for å øke min sjanse for å ikke dø?

About AndyAce83

Norwegian. That is all.

Posted on mai 22, 2013, in Nye Ord, Begreper og Uttrykk and tagged , , , , , . Bookmark the permalink. Legg igjen en kommentar.

Så hva tenker du om dette?

