Nå har KrF droppet kristenkravet…

og jeg tenker; Gi meg kraft og styrke.

Ok. Så jeg hadde bestemt meg for å stemme KRF i år. Jeg sier dette fordi 1) jeg stemmer veldig variert fra valg til valg og føler meg derfor ikke blottlagt ved å innrømme hva jeg SKULLE stemme, 2) fordi dette har forandret seg idag.

Jeg husker ikke lenger helt hvorfor jeg ville stemme KRF, men det var vel noe vettugt de sa på radioen engang. Det, også det at jeg mener at i disse gudløse og bedrevitende tider må jeg støtte opp under kristen kultur arv som det gjelder liv. FunFact: Det gjelder trolig liv fordi hvis de gudløse får for mye makt ligger blod og vaker i vår fremtid (se blant annet: den franske revolusjon, terroren/skreveldet, Sovjet, kommunisme, Dr. Mengele, eugenetikk for mer om konsekvensen av gudløs dominans).

Men så kommer de geniale kristne i KRF på at «vet du. Det er litt slemt å kreve at et Kristen folkeparti bare skal ha kristne medlemmer» også blir alt til dritt.

Her er mitt utdrag fra PKristne. En serie jeg tenkte jeg ville utvikle mer etter at jeg har fått statstøtte og kunstnerlønn fra diverse steder. Men det lar seg vente på. Må vel plassere denne tegneserien ved siden av ´Sosial-kli-heltene¨ i arkivet over gode ideer jeg må ha penger for å realisere.

Her er mitt utdrag fra PKristne. En serie jeg tenkte jeg ville utvikle mer etter at jeg har fått statstøtte og kunstnerlønn fra diverse steder. Men det lar seg vente på. Må vel plassere denne tegneserien ved siden av ´Sosial-kli-heltene¨ i arkivet over gode ideer jeg må ha penger for å realisere.

La meg si det klart.

Jeg har ikke annet enn forakt for politisk korrekte Kristne!

Det er noe så utrolig kvalmende med glad kristne som tror at Jesus likte alt som er «inn og trendy«. Som sier at Jesus syntes det var viktig med miljø og Jesus syntes at homoekteskap var tingen og Jesus ville gråtet over abort-prester som trakasserer kvinner som har drept et barn i sitt liv. Det er greit! Jeg forstår at Jesus var en alright kar. Det er ikke umulig at han mente mange hyggelige og politisk korrekte ting men han var ikke RYGGLØS!

«La den uskyldige kaste den første sten», sa Jesus. «Snu det andre kinnet til», sa Jesus. «Elsk din neste som deg selv», sa Jesus tror jeg. Enten han eller noen andre i bibelen. Jesus sa mange lystige og fine ting. Men det er forskjell på å vise toleranse, tålmodighet og aksept av homofile og det å la dem gifte seg i kirken og dekorere med homoflagg. Det er en forskjell på neste kjærlighet og la folk kjøre deg i ræva. Skriv det gjerne ned i dagboken din.

Alt for mange «lad-i-da» kristne har fått det for seg at kristendom kan være «kult» igjen hvis de bare spiller med. At skulle de ta en stiv dans ute på gulvet og vise at de ikke er den sure gubben i Footloose så vil alt ordne seg. Bare de viser at de er villig til å kaste alle verdier de har på søpla for fredens skyld så vil folk komme tilbake til flokken. Jeg har noen dårlige nyheter til dere.

Folk som har kommet vekk fra flokken kommer ikke tilbake med pisspreik og svada. Har folk «våknet opp» og sett lyset som er mennesket skal det mere til enn en biskop i homoparaden eller et lesbekyss mellom to prester for å få dem vekk fra sin navlebeskuelse. Når man er frelst til bedreviten vil de vite bedre til livet beviser dem feil. Det finnes ikke bedre dager for en ateist enn når en kristen selger ræva si for å prøve å bli populær.

Lær dere noen grunnleggende faktum:

1) Kristendom står for måtehold, selvkontroll og ta ansvar.
2) Kristendom har verdier som ikke er kultur relativistiske og derfor forandrer seg ikke etter hva som er populært
3) Kristendom vil derfor ALDRI bli kult

Og det er BRA! Kristendom er opprør, selvstendighet og det å leve rett uavhengig av hva andre sier. Kristne vil alltid være i opposisjon til bedrevitere og det vil være bedrevitere i all tid. Siden romersk tid har Kristne blitt forfulgt av folk som vet best. Men de holdt ut og etterhvert bygget de et Europa som fikk en rik kultur og fremgang mens andre verdensdeler uten Jesus lederskap ble søkkhull i bakken. Så kom sosialismen og den vestlige selvhatet og vi har gradvis råtnet på fot og vi går inn i en ny mørk tidsalder. Da er det ennå viktigere å holde på troen. Ikke kikke opp på himmelen og vente på dommedag. Det vil bare lede til skuffelse. Men holde ut sammen og si vi er kristne og har rett til å leve uten å bli hånet og trakassert av verdiløse fjasefolk som tror de er smartere fordi de kan dyrke materielle ting. La dem, men ikke la dem kontrollere og styre. Det er det jeg er så lei av og derfor har jeg ikke annet enn forakt for iKristne som skal være moderne.

Greit nok! Man behøver ikke være perfekt å være kristen men du behøver ikke å jors på å være en idiot heller bare for å vise «fritenkerene» at vi kan det.

Prekenen har nå endt.

Øvelsesoppgave:
Velg en av oppgavne

1) Si noe upopulært høyt neste gang du er med vennegjengen og bli overrasket over at mange av dem trolig vil dele ditt syn (NB: kun hvis du har en variert vennegjeng bestående av litt flere enn folk på Grynterløkka og omegnen).

2) Hvorfor tror du at den franske revolusjonen alltid blir beskrevet som noe postivt når faktumet er at det var en mørkt kappitel i Fransk historie med blod, vold og mennesklig lavmål?

About AndyAce83

Norwegian. That is all.

Posted on april 28, 2013, in ??? and tagged , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink. Legg igjen en kommentar.

Så hva tenker du om dette?

