Lekser, skole og drittunger som skal ta lærere i skole.

Sååå…

Kommunistene prøver å forføre ungdommen idag til leksestreik. Kidsa, som vi vet, har alltid rett og kommunist kids har ennå mer pæil. I innlegget Fremtidens skole er leksefri profeterer Seher Aydar, Leder I Rød Ungdom, at ’’Lekser gir ikke elever med lavt utdannede foreldre bedre skoleresultater. Lekser hjelper kun elever med høyt utdannede foreldre. Skoleklasser som får lekser har større forskjeller i elevprestasjoner enn leksefrie klasser.’’

Hehe. La meg fortelle dere hva jeg hadde gjort hvis rødt organiserte lekse streik når jeg gikk på skolen; Akkurat det samme som jeg alltid gjorde, for jeg gjorde aldri lekser. Lekser, for meg, var… Nei, nå gidder jeg ikke skrive noe mer om dette evnet. KJEDLIG!

Øvelsesoppgave:
Drit i det da! Lev! Elsk! Vis oldiser fingeren! Shiiiiit.

About AndyAce83

Norwegian. That is all.

Posted on oktober 17, 2012, in ??? and tagged , , , , , , . Bookmark the permalink. Legg igjen en kommentar.

Så hva tenker du om dette?

