– nå må Said (17) be hjemme

Kjære Gud i himmelen. Gi meg kraft og styrke. Gi meg den kraft jeg trenger for å takle pisspreiket jeg må lide under av venstre sidens evigvarende bedrevitende dundring. Gi meg styrke til å reise meg opp nok engang og kremte min hals å ta dem i skole vel vitende om at de verken vil lære eller lytte.

Said.

-Amen-

Sååå…

Jeg leser på NRK.no om Said, som «Kom hit på grunn av religionsfrihet» og «nå må han be hjemme». Først lo jeg kort, med litt forakt. Så himlet jeg med øynene. Etterpå fulgte irritabilitet og vantro. Forklar meg Said, hvorfor det å ikke ha bønnerom på skolen, gjør at du ikke kan tro på en gud og gi uttrykk for dette? Det er en forskjell på å legge hindringer og ikke legge til rette. Dette er det siste.

Vi i Norge er/var kristne først, så sami-shamanisme, så «fritenker»/ateistisk, så jødisk, så under tvil er vi muslimsk. Slik går hierarkiet i trossamfunn i Norge. Seff, kan dette diskuteres (til døde). «Fritenkere» vil nok blant annet plassere seg på førsteplass, så vil også trolig Islam. Men det er et hierarki det lønner seg raskt å forstå.

Dette hierarkiet betyr at hva som er viktig for Islam er veldig lite viktig for Norge siden vi ikke er muslimske (ennå). Siden kristne (som den beste religionen) kan be når og hvor de vil uten for mye dill-dall og tullball trenger ikke vi i Norge bønnerom. Hvis du som muslim har et voldsomt behov for å be til Allah med teppe og alt annet av tilbehør finnes det land som kan hjelpe det med dette (Se kartet nedenfor).

Spennende steder å dra for utfolding av sin Allahske tro. Her i Norge kommer Jehova først, etterfølgende Adjágas, så Yahweh, så apekatten, så Allah (og hans profet). Spørsmål kan rettes til utedassen.

Iallefall, Said legger så til «– Nå ber jeg hjemme. Det er synd at det ikke ble noe av, men ikke et stort problem, sier han.»

«men ikke et stort problem», «men ikke et stort problem», «men ikke et stort problem», «men ikke et stort problem».

Akkurat Said. Der traff du spikeren på hode. Pokal i posten. Det er ikke et stort problem for vanlige mennesker. Det er noen andre som kjemper for dette. Noe langt mørkere enn kristenkonservative mørkemenn. Her skal samme kreftene som ønsker å skyve kristendommen ut, skyve Islam inn. Hvorfor? Det er mange grunner til det, men kort oppsummert er det en clusterfuck av -ismene sosialisme og humanisme (før Humanetikere) som har et irrasjonelt hat mot kristendommen basert på historisk pervertering og ideologi (kultur-marxisme) med ønske om å fjerne all religion (men den eneste de finner truende er Kristendom) og erstatte det med statisme (staten er din nådige gud) ved å prioritere alle andre religioner enn kristendommen i håp om at tro skal drukne i mangfolds kaoset (anomie).

Øvelsesoppgave:
Skriv en drøftningsoppgave med problemstilling: Hvorfor er det viktig å være tolerant?

Advertisements

About AndyAce83

Norwegian. That is all.

Posted on september 28, 2012, in ??? and tagged , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink. Legg igjen en kommentar.

Så hva tenker du om dette?

Fyll inn i feltene under, eller klikk på et ikon for å logge inn:

WordPress.com-logo

Du kommenterer med bruk av din WordPress.com konto. Logg ut / Endre )

Twitter picture

Du kommenterer med bruk av din Twitter konto. Logg ut / Endre )

Facebookbilde

Du kommenterer med bruk av din Facebook konto. Logg ut / Endre )

Google+ photo

Du kommenterer med bruk av din Google+ konto. Logg ut / Endre )

Kobler til %s

%d bloggers like this: