Sensur #11: Smaken er som baken.

Hmm. Bleikfeit hulder rumpe i svarthvit. Se hun skal flekke. Hmm.

Så jeg kommenterte under følgende artikkel: Denne rumpa ble for sterk kost for Apple og den viktige kampen som skal kjempes er: «Der finnes nemlig en naken damerumpe, og det fikk Apple til å vende tommelen ned.» og det er dumt fordi rumpen er ikke sexy med bleikfeit…

Te helvet med det, jeg poster bilde her –>

Iallefall jeg skrev vittig under:

«2 ting.

1) Jeg er 100% i for ytringsfrihet så til og med et billig tøs skal kunne dele sine skjøge historier til hvem som måtte ønske å lytte. 2) Jeg er også i for autonomi, derfor har Apple rett i og bestemme selv om disse ludder skrønene er noe de vil skal skjemme deres profil.

Spørsmålet nå er: Vil jeg gå igjennom sensuren? Trolig ikke. Og jeg behøvde ikke engang og flekke ræv speilet 😉

Ta tiden!»

Det var ikke behov for å ta tiden det tok å bli flagget fordi jeg ble forhandmoderert… men blog oppdatering 29 August; Jommen ble jeg ikke værende. Er det mulig jeg har tatt så feil? Hv… Men… Eh… Hmm…

De ænd.

Øvelsesoppgave:

Selvfølgelig var dette rett av dagbladet. Det er to typer obskøn. Det ene er hva kvinner gjør, som er fint, og det andre er hva PATRIARKATET gjør, og det er galt. Gjør dette prinsippet til et manifest på 10 sider eller mer.

About AndyAce83

Norwegian. That is all.

Posted on august 28, 2012, in ??? and tagged , , , , , , , . Bookmark the permalink. Legg igjen en kommentar.

Så hva tenker du om dette?

