«Pull me out of the aircrash
Pull me out of the wake
I’m your superhero
We are standing on the edge»
– Radiohead – Lucky

Etter nyhetene idag begynnte jeg å høre på Radiohead igjen. Albumet OK Computer. Temaet for cden er fremmedgjøring og…

Idag er det 21 mai 2012. Jeg viste at det kom til å skje, men som mange andre ting i livet viste jeg ikke at jeg ville reagere på denne måten. Tomhet. Som om jeg gikk inn i en tåke av menigløshet.

Jeg orker ikke å skrive så lenge. Noen vil sikkert si at denne hendelsen er en liten ubetydlig ting. Hvis den var så ubetydelig, hvorfor gjøre den? Det var en grunn og den er trist.

Jeg skrev … til noen. De forsto. Det er venner å ha. Man trenger ikke si hva problemet er, de bare vet. Kanskje det ikke er noen gud. Kanskje man aldri kan konekte med andre på en dypere måte. Kanskje det ikke er noe mening forbi id, men… Tre prikker. Jeg forstår.

Tre prikker. Jeg forstår.

Kan ikke si det bedre…

La radiohead gjøre…

ugh…

«no longer empty and frantic
like a cat
tied to a stick
that’s driven into
frozen winter shit (the ability to laugh at weakness)
calm
fitter, healthier and more productive
a pig
in a cage
on antibiotics
»

Radiohead – Fitter Happier

About AndyAce83

Norwegian. That is all.

Posted on mai 21, 2012, in Kvasi-intellektuell svada and tagged . Bookmark the permalink. Legg igjen en kommentar.

Så hva tenker du om dette?

