Sarah Palin på hjemmebane – «Ting jeg lærte» og en liten analyse

Så det går mye venstreorientert (fra nå av referert som venstreforvridd) dokumentarer og debatter på TV. Da særlig NRK. I går (4 april; 2012) så jeg en dokumentar titulert Sarah Palin på hjemmebane [link til NRKs streaming her] eller på engelsk Sarah Palin: You Betcha! (2011). Den originale tittelen mener jeg passer bedre fordi den viser hva slag håning vi skal se i halvannen time fremover. «På hjemmebane» høres nesten ut som om vi skal ha en «hjemme hos» reportasje hvor Palin skal vise sitt nye hus og hennes bedre sider

Jeg vil nå gå igjennom dokumentaren å fortelle hva jeg lærte av den. Jeg legger til en tidskode for som en form for kilde referanse (TT:MM:SS) på noe av det.

Ting jeg lærte etter å ha sett Sarah Palin på hjemmebane

*Palin tygger tyggegummi som om hun var 12

*Palin vil «kaste deg under bussen» & vil trolig gjøre det igjen (00:38:22) hun kan også fremskynde hjerte problemer

*Når Palin prøvde å bli ordfører d var da politikken ble stygg i hjembyen hennes, sier den poltiske mostander og tidligere ordfører (00:37:00 min ut)

*Sarah Palin ville ikke blunket to ganger i å starte en atomkrig. (ca 00:34:00 min ut i denne «dokumentaren»)

*Palin var en Kristenfundamentalist som brukte HELVETE som en måte å tvinge folk til å gjøre akkurat hva hun ville.

*Ikke bare er hun en forbaska idiot, men hun er også et psykopatisk geni (Tema som går igjennom hele dokumentaren)

* Det er ikke ryktespreder hvis man bare gjengir ubekreftede ting som at mannen til Palin har horet og fått løsunger (01:03:15 ) hvis det bare er å referer til andres ord.

*Det er derimot styggsnakk å sitte i samme rom som andre som snakker stygt om en snill venstremenneske (01:12:00)

*Det kan ikke kalles en «hit-pice» dokumentar selv om det er over en time svartmaling av en person. Det er Palin som er gal når hun ikke vil møte opp i en slik nøytral film.

*Bruk av skummel musikk igjennom hele dokumentaren er for meg bekreftende på at Palin er ei TIPSE som er ondere, dummere og farligere en BUSH!

* Venstreforvridde mener at kalkunkjøtt er noe som vokser på træ og mener det er høyst kritikk verdig at noen lar seg intervjue med slaktede fugler bak seg. Det ser også ut som om Palin selv valgte kamera utsnittet (01:13:30)

* Venstreforvridde mener at tegn Psykisk sykdom på grunn av stress er noe negativt når det rammer konservative. Vet ikke hvor de står på andre like hjernevaskede som en selv.

* Når en talsperson for Sarah Palin gjør noe kriminelt og anklager Palin for det, da er det riktig. Når Sara Palin anklager andre da er det tegn på å «IKKE TA KRITKK» (se nedenfor)

* Venstreforvridde mener at man burde respekterer alle andres spennende fasinerende kultur, men USAs våpenlov er ikke så spennende som hjiab og må fordømmes av verdensamfunnet. Bare «stat og kommune» skal få ha våpen ifølge de venstreforvdidde. Det er også viktig å skille mellom krenkende og farlig ordlag fra høyresiden, mens lignende formuleringer på den sosialistiske siden (som Skyt Siv Jensen og Spis de rike) er bare moro satire.

*Det å forsvare seg mot anklage er å «IKKE INNRØMME SKYLD». Noe som er negativt! Mener sosialister og andre som ønsker definisjonsmakt at du har skyld sier du «JA!«. Har du ikke lest Kafkas Prosessen? (01:17:30)

* Selv om hele dokumentaren har vært høyst subjektiv, meget useriøs, og ganske så hatsk mot Sarah Palin er det klart det er de som sier hva dokumentaren egentlig er (de høyreekstreme) er de som er problemet. Og mennesker som Rupert Murdoch som støtter en slagen kvinne er en del av dette PROBLEMET (01:18:35)

*Journalisten/filmskaperen får aldri snakket med Sarah Palin uansett hvor mye han forfølger henne, men heldigvis er han synsk og kan derfor med den største av selvfølgelighet fortelle om alt mulig rart denne gale damen tenker iløpet av dokumentar. Som f.eks at hun er redd for å miste respekt de kristne miljøer skulle et rykte ment til å skade hennes resyme få rotfeste. Hun var ikke generell redd for at et rykte ville spre seg, hun var redd for de KRISTEN KONSERVATIVE!

* Selv om journalisten trolig er ateist og sosialist er han ganske klar på at Sarah Palin er en form for sekulær Anti-krist som vil lede til en sekulær verdens undergang (trolig atomkrig) hvis hun noengang fikk makten (siste 10 min av filmen).

Konklusjon

Jeg er politisk nøytral. Jeg har også et hat mot kvinner og et hat mot politikere. Så når noen erklærer en kvinnelig politikker psykopatisk så er det ikke noe jeg er umiddelbart uenig i. Alle politikere og et flertall av kvinner er gale.

Men maken til hatkampanje mot denne kvinnen er helt utrolig! Jeg har ikke sett en mer ensidig propaganda film noengang og jeg har sett Viljens Triumf (1935), Panserkrysseren Potemkin (1925) og Kony 2012 (20XX)!

Hun har blitt under valgkampen erklært IDIOT av alle medier (mulig untagen Fox News). I denne dokumentaren skal hun både være dum og smart. Dette strider imot fornuft, hvis man ikke driver med god venstreforvridd dobbeltenkning selvfølgelig.

NRK sendte denne dokumentaren og jeg kjenner at det er det som SKREMMER meg mest. Jeg er så lei av Norges økende grad venstreforvridning. Det er et så unisont oppkast av fjas.

Greit! Palin er sikkert ikke det snilleste, mest smarte mennesket i verden. MEN DET ER FAEN MEG IKKE OBAMA, STOLENBERG ELLER JONAS GAHR HELLER! Kanskje hun fortjente å bli hundset med når hun prøvde å bli visepresident. Men når en trolig venstreforvridd «fritenker» med sosialistiske kanskje også kommunistiske perverteringer skal drive «karakter drap» etter at han selv sier hun har blitt «deprimert» og hevngjerrig» (01:15:04) da har vi med et ekte RASSHØL å gjøre. Et rasshøl som har de «riktige idealer» til å få sendt sitt ondskapsfulle, høyst fordomsfulle og ladede dokumentar på statens kanal => NRK.

Dette er kortsagt mobbing av et menneske. Noe denne forbanna filmskaperen innrømmer mot slutten hvor han nesten gir en «lovtale» eller «siste minne» om den fallende Palin. Hun hadde tapt, og mistet all støtte. Så hvorfor var det da så viktig å svartmale ukritisk kritisere henne og skape et bilde av en evneveik geni som var en deprimert narsissist som var maktsyk psykisk knekt kvinne? (01:24:15) Do you belive your politcal carrer is over» skriker han ut i salen. Hun svarer med glimt i øyet «spør de i salen». Hvis denne dokumentaren får bestemme er det ingen tvil hva som vil skje. Filmskaperen stiller seg så undrende til hvor nær hun kom det hvite hus og det gjør jeg også. Jeg stiller meg også undrende til hvordan hun klarer å stå med slike rasshøl som han på nakken. Hele denne «dokumentaren» ender så med et lydspor hvor Sarah Palin (eller noen som ligner) blir lurt av en annen stunter fra «Stigs stunteri». Ja, hun var dum og ond og jævlig. Snakk om å slå det inn i hode på oss iløpet av 1 time og 30 min.

Sannheten er at er man maktsyk (være det venstreforvridd eller høyreekstrem) vil man tråkke på andres føtter. Fra Valla til Obama, fra Palin til Bush. Alle har hatt spisse albuer. Når så de som tapte i maktkampen får lov i venstreforvridd media til å svartmale noen som slo dem i spillet (et spill JEG HATER, men jeg vet pågår) så sier de alt mulig stygt; Som den syke sosialisten selvfølgelig ikke er kritisk over. «Cloak and dagger» politikk har foregått siden tidenes morgen og Obama har sikkert like mye blod på sine fingre. Jeg forsvarer IKKE den type maktkamp, jeg sier bare at hadde den samme venstreforvridde filmskaperen gått i sømmene på en demokrat/venstre mann ville han møtt like mange bittre sinte «Yssen mennesker» hos dem.

Kort og forenklet sagt:
Alle som driver politikk er maktsyke! Og når jeg ser slike dokumentarer så får jeg så lyst til å gjøre det samme med Jonas Gahr eller Obama. Ikke fordi jeg synes svartmaling av noen er greit, men for å vise at jeg kan fint få Obama til å virke like dum som Palin. »

Bare se her:

og «Obamas taking an easy little sta… ohhh»

og

og

og

Poenget er ikke at Obama er dum, men at hvis man leiter etter feil så finner man det! PÅ ALLE! Som man kan se av videone ovenfor er det mange ting man kan gjøre narr av Obama på også. På samme måte som Palin og Hanne Nabintu Herland. Jeg mener, Obama kan ikke holde EN TALE uten sånn teleprompter. Det er rom for satire på det! Hvorfor gjør ingen narr av det?

Fordi venstreforvridde driver mest med slik fordi mange av dem er, for å være ærlig skrudd, i hode. Faktisk mer skrudd, egoistisk og jævlig en kristen fundamentalister. Det er mest sosialister som har så lite respekt for andre mennesker som driver med slik «stunt journalistikk» hvor de bryter med normer, og andres private rammer for å komme til en «sannhet» som ofte er en streng manipulering i god sovjetisk propaganda stil. Michael Moore og denne dokumentaristen (jeg har ikke gjort noe research på filmskapers -ismer men jeg vil si at han mest sannsynlig er en ateistisk sosialist av en eller annen slag) har gått i samme skole. Den skolen som også Stefan Jarl har gått. Hvor det er bedre å lage en dokumentar med mange små løgner hvis det gir oss en «STOR SANNHET» og det er at sosialisme og trygghet er godt, kapitalisme og frihet er ondt!

For å avslutte med et fint sitat av sosialist filmskaperen Stefan Jarl.

Stefan Jarl sier følgende;

Skåning i filmen [Ett anständigt liv (1979)], han som sett sprøyte på toalettet, ville eg ha til å seie noko om arbeidarklassen. Noko om korleis det alltid har vore mest vanskeleg for barn frå arbeidarklassen å gjere motstand mot stoffkulturen, om Russland, Finland, Svergie og Noreg som eit slags fyllebelte, der alle arbedarane drakk, som ein måte å slappe av på. Men Skåning kunne ikkje snakke om det. Han visste ingen ting om det. Så eg skreiv ned kvart ord han skulle seie og sette han i eit vindauge der eg kunne teipe opp manuskriptet for han. Det var den einaste staden han kunne sitje og lese slik at det såg ut som om han prata og tenkte. Han kunne var så neddopa, så han kunne ikkje lære seg desse replikkane. Eg seier: ”Du må lære deg det første, Skåning, det er den første linja. Etter det skal du snu på fjeset, så det ser ut som om du tenkjer. Da passar du på å lese neste linje”. Han sit og stotrar seg gjennom manuset ord for ord: ”Eg har aldri sett nokon frå Østermalm springe her nede” og bla, bla. Det verker autentisk, men er rein fiksjon. Folk kan ikkje gjere seg synlege. Det er eg som har gjort dei synlege.

(Birkvad og Diesen 1994 s 196-197)

Øvingsoppgave:
Velg en av oppgavene

A)
Vær så snill å prøv å berolig meg at Norge ikke er så elitist, nepotisk, tankekontrollert, ensidig vinklet, venstreforvridd og selvgod som jeg noen ganger frykter. Skriv til meg hvor jeg har misforstått NRKs sending av denne dokumentaren ikke var ment som et angrep på høyresiden i politikken via Sarah Palin for å styrke venstresiden i Norge. Si til meg at dette ikke var venstreorientert propaganda ment til å ytterligere forsterke Norsoks styrke i Norge.

B) Jobb aktivt med å forby boken 1984 for det er tydlig at sånne som AndyAce83 ikke har godt av å lese slike bøker.

Kildereferanse:
Birkvad, Søren & Diesen, Jan Anders (1994), ”Autenstiske Inntrykk – Møte med ni skandinaviske dokumentarfilmskaparar”, Det Norske Samlaget, Drammen, Norge

About AndyAce83

Norwegian. That is all.

Posted on april 5, 2012, in Kvasi-intellektuell svada and tagged , , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink. Legg igjen en kommentar.

Så hva tenker du om dette?

