Horebukk, f*tteprins og gamle han-katter.

Såååå…

«Det er en dobbel standard i Norge«, sier løse tøs i alle aldre [1], [2], [3], [4]. Når kvinner horer blir de kalt «hore», men når menn knuller rundt blir de nesten beundret. Dette er et likestillings problem som det må bli gjort noe med. Men hva kan gjøres med den patriarkalske kulturen hvor kvinner kan bli dømt nord og ned mens menn blir sagt har det på g?

Illustrasjonsbilde for dette innlegget #1

Jeg vet ikke hva slags miljø en slik problemstilling har fått vokse i, men jeg tror egentlig ikke så mange menn lar seg lett imponere av andre menn som får seg mye fitte. Tror heller ikke det er så mange menn som kaller løse tøs for hore. Hvis en mann møter en frigjort kvinne tror jeg heller han benytter seg av sjansen og tar seg en svipptur innom, og prøver å være ute igjen før pappa kompleksene blir for tydelige og hele livshistorien til disse kvinnene skal blottlegges.

… Ahh… et minne kommer!!!… Fortreng, fortreng… Forseint…

«Når jeg var liten», sier den frigjorte kvinnen, «da var aldri Pappa der.»
Hun kikker opp i taket i en stol ved sengen. Mannen, som har forsynt seg grådig begynner nå å få bondeanger.
«Jeg var egentlig veldig snill som liten, men fikk mye problemer når broren min…»
Mannen prøver å legge seg på siden og sperre det kleine. Han tenker ikke hore, men stakkars dame med deilig kropp som han ikke skal bli pleie for resten av livet. Det er derfor få one-night-stands blir noe mer; kvinner som gjør det har større problemer enn en overaktivt underliv.

Illustrasjons bilde for dette innleggets emne #2

Men tilbake til saken; Det er tre måter å se problemet med «hore» uttrykket; 1) for mange kvinner opplever hets når de velger å ha et aktivt sex liv eller 2) jeg gir så faen, og 3) for få menn opplever hets ved å drive hor.

«Vi lever i 20XX og da må vi ha et åpent sinn», tenker sikkert du. Og det løste vel det problemet. Ferdig. Årstallet vi lever i definerer moralen vår. Godt å vite.

Eller?

Vent litt. Er du mulig at årstallet vi lever i IKKE har noe med moral å gjøre? *BAM, BAM,
BAAAAAM*

Er det mulig at noen problemer er uavhengig av klokken, kalender eller årstallet?
At horeri nå er like ille som på 1800-tallet? Nei! Nei, nei, NEI! Selvfølgelig ikke. Det er opplyst og vedtatt at sier man «det er 2001/2006/2009/2011/osv» så er det det samme som «Slik moralisering har blitt «datostemplet; ugyldig» og tilhører patriarkatets undertrykkende fortids kultur

Illustrasjons bilde for dette innleggets emne #3

Men kanskje vi i 2012 kan igjeninnføre ord, istedet for å aktivt prøve å fjerne ord? Kanskje vi bør fokusere mindre på ny-tale (altså å drepe ord) med å skape nye spennende ord eller ta i bruk fine gamle klassikere? Jeg snakker selvfølgelig om å få tilbake de gode ordene «skjørte jeger», «horebukk», «f*tteprins», «gammel hankatt», «gris», og «lausunge-fabrikk». La oss være enig. Vi trenger å fordømme utflytende seksualliv.

Kjønnssykdomspredningene, P-piller til 12 åringer, høye abort tall, tattoveringer over gamle arr, emo-kids på kjøpesentrene kl 09:30 og økende rusproblemer er IKKE et tegn på velstand, godt utviklet og rik kultur eller et frigjort samfunn, men naturens måte å si vi lever unaturlig på. Det og selvmord. Norge har mye av alt.

Nei, nå ble jeg lei. Må ut å få meg noe.

Har’re!

Eller som jeg sier etter en one-night-stand; «Nei, du er ikke løs du Katrine. Du er… du er GENERØS. Lover å ringe deg imorgen. Ja, det var en fin kveld. Har… Har nummeret ditt her jeg. Ja… Nei… Lagret det på mobilen i går. Jeg må… Jeg må stikke nå… Snakkes… Charlotte. Tone? Ja, plinges Tone.»


Sexsamens oppgaver:

1) Skriv en liste over forskjellig type prevensjon. Hvilke to løsninger er de eneste som hindrer kjønnssykdommer og hvem er den eneste som er 100% sikker? Svarer du ikke avholdenhet som en av dem får du stryk her, men stjerne i boken av human-etisk forbund og Ottar. Du kan velge. Vi lever i 2012 (?) tross alt.

2) Definer hva en horebukk er og finn en horebukk i ditt nabolag. Fortell han eller felles bekjente at denne mannen er en horebukk. Fortell så meg hvordan folk reagerer. I 2012 (?), er det et marked for fordømming av overaktivt sex liv for menn? Føl fri til å bruke et annet negativt uttrykk om denne mannen.

3) En stor horebukk var Michel Foucault. Som en fransk homo som koste seg mye, fikk han AIDS. Hvis vi ser på AIDS som en sosial konstruksjon, hvordan funket egentlig deconstrueringen av det begrepet? Forsvant sykdommen hans ved å snakke det i stykker og definere sykdommen som forankret i konkrete historiske forhold? Bruk Seksualitetens historie Bind 2. Hvis sidene henger sammen på boken ved endt oppgave er det automatisk stryk!

4) Når vi ler og flærer av Kristenkonservative som erklærer «AIDS en straff fra Gud» forandrer det hvordan Aids smitter og at folk dør av det?

5) Hør på denne sangen her:

Hvor kul er ikke den sangen der? Skriv tre sider om hvordan tidlig 90-tallet var høytiden for god danse musikk uavhengig av medikamentene du brukte.

Sex) Ta et bilde av deg selv naken og send det til meg med ditt telefon nummer, beste seksuelle erfaring og hvor sexy du synes jeg er. (Denne oppgaven teller 99,9% av endelig karakter). Husk å spør dine foreldre om tillatelse er du under 18.

Karakterfastsettelsen gjøres etter en lineær skala fra 0 – 100%. Karakteren gis etter hvor mange % av oppgavene som er bestått.

Følgende intervaller brukes:

85 – 100% ……. A
70 – 85% …….. B
55-70% ………. C
45-55% ………. D
40 – 45% …….. E
0 – 40% ……… F

Stryk leder til sterilisering.


Lykke til!

(Notis: Som alle mine blogg innlegg er dette innlegget jobbet grundig med. Den har gått igjennom omskrivinger, revurderinger og siste minutts refleksjoner før den blir postet. Det eneste dette innlegget IKKE har vært igjennom er korrekturlesning være det trykkleif, §tegnsetting» eller grammatikkisk. En nær venn av meg (sponset av røde kors i sammarbeid med Rana kommune) har derfor påpekt etter skriving at det faktisk er KVINNER som stempler KVINNER for HORE! *Bam, bam, BAAAAAAM!* Jeg har ikke giddet sjekke opp dette, for det er et tampong problem jeg ikke bryr meg noe om. Akkurat som jeg ikke bryr meg om Justin Bieber (men å nevne han i blogg er smart fordi da får man hits).)

About AndyAce83

Norwegian. That is all.

Posted on februar 20, 2012, in ??? and tagged , , , , , , , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink. 2 kommentarer.

  1. Oppdaget akkurat bloggen din, via antibloggeren Magnhild. Jeg liker det jeg leser, du er festlig og kommer mer sterke meninger. Ser frem til å dykke ned i arkivet ditt!

Så hva tenker du om dette?

